Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم پرتاب ماهواره «نور ۲» که همزمان با اعیاد شعبانیه با موفقیت به فضا پرتاب شد و در مدار قرار گرفت، در جمع فرماندهان، مسئولین  و دانشمندان و تلاشگران عرصه جهاد علم و فناوری با تبریک اعیاد و ایام فرخنده ماه شعبان اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که یک هدیه عظیم و دستاورد بزرگ را به ملت ایران ارزانی کرد و صمیمانه اعلام می کنم این چیزی جز امداد و نصرت الهی نیست که در چنین موقعیتی شما یک هدیه بزرگ، یک خبر بسیار دل انگیز و یک افتخار بزرگ را به  ملت هدیه می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه قرار گرفتن در فضا یکی از معیارها و شاخص های کشورهای پیشرفته جهان است، گفت:  اینکه ما می‌توانیم مجدداً چشمانمان را در آسمان قرار بدهیم و از فضا به زمین نگاه کنیم، یک پیشرفت بزرگ است.

فرمانده کل سپاه افزود: اینکه به نام یک ملت مسلمان و یک نظام اسلامی، در فضای تحریم گسترده بین‌المللی، فرزندان ملت ایران در سپاه با ایمان و اراده و تکیه به ذهن های پویا و خلاق، سینه آسمان را شکافته و توانستند ماهواره در مدار قرار دهند، افتخار و جهادی بزرگ است.

بیشتر بخوانید : 

سپاه ماهواره نور ۲ را در مدار ۵۰۰ کیلومتری زمین قرار داد

سلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران اولین کشور مسلمانی است که ماهواره در فضا قرار می دهد، گفت: به برادر عزیزم سردار حاجی زاده فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه، عزیزانمان در سازمان جهاد و تحقیقات خودکفایی سپاه که  شاهد تلاش های شبانه‌روزی آنان بوده‌ایم و طی سال های گذشته توانستند در این فضای تحریم این قدم را بردارند، تبریک عرض می‌کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه این اتفاق و دستاورد مهم تنها یک عمل فنی نیست، بلکه غلبه بر اراده هایی است که می خواستند ما را  در زمین قفل کنند، عنوان کرد: امروز توانستیم بر دشمن غلبه کنیم و این فناوری های پیچیده و دانش های نوین را به دست آوریم و آن را به یک محصول موفق تبدیل کنیم.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: این دستاورد به معنای پیروزی ما در نبرد فناوری بر دشمنانی است که اراده کرده بودند تا ما را عقب مانده نگه دارند و این یعنی پیروزی آشکار و فتح مبین که آن را به رهبر عزیز و عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، ملت عزیز و شریف ایران و همه مسلمانان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سردار سلامی در پایان تاکید کرد: امیدوارم سلسله پرتاب هایی که ما در راهبرد قرار گرفتن در فضا طراحی کرده‌ایم، همه با موفقیت در زمان خود مانند این موفقیت اجرا شوند.

۲۱۲۱۷

کد خبر 1610545

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماهواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و موفق شد در یک بازی جذاب و تماشایی با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم را از آن خود کند.

لواندوفسکی بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن بارسلونا در این بازی بود و موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و به این ترتیب نقش مهمی را در کسب این پیروزی مهم برای ژاوی ایفا کرد.

این ستاره لهستانی حالا با ۱۶ گل زده در کنار آنته بودیمیر از اوساسونا در رده سوم برترین گلزنان این فصل رقابت‌های لالیگا قرار دارد و به نظر می‌رسد که امیدوار است بتواند تا پایان فصل بار دیگر به جایگاه اول برسد و عنوان آقای گلی را به دست آورد.

این بازیکن پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «پی‌چی‌چی؟ من تا به حال ۱۶ گل زده‌ام اما این فرصت را دارم که گل‌های بیشتری به ثمر برسانم و شاید این کار در آینده آسان‌تر باشد. من سعی می‌کنم که گل بزنم اما در انتهای فصل همه تیم‌ها به سختی تلاش می‌کنند و در نهایت ما باید برای پیروزی تیم کار کنیم.»

دیگر خبرها

  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • ببینید | راهبردهای موفق حماس در نبرد با صهیونیست ها
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس