Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد دهقان بنادکی روز سه‌شنبه در نشست خدمات سفر شهرستان افزود: مسئولان تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان باید آمادگی لازم و کامل برای سفرها و مسافران نوروزی داشته باشند.

وی در این نشست از اقدام ها و فعالیت‌های انجام شده از سوی نهادهای مختلف ابراز خرسندی کرد و بر تلاش بیشتر برای تسهیل سفر گردشگران تاکید کرد و ادامه داد: خدمت به مسافران مهم و به جلب اعتماد بیشتر کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول همچنین از آمادگی کامل مدرسه های شهر مهریز و روستاها برای اسکان میهمانان نوروزی خبرداد و گفت: ۱۲ باب مدرسه با ۱۲۰ کلاس درس برای اسکان مسافران و میهمانان نوروزی در نظر گرفته شد.

همچنین امام جمعه مهریز بر میزبانی و میهمان‌نوازی مردم ولایتمدار این شهرستان اشاره کرد و گفت: مسئولان و مردم در پذیرایی از مهمانان نوروزی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و سعی بر رضایتمندی آنان داشته باشند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی با توجه به ظرفیت های گردشگری این شهرستان افزود: باید اقدام هایی در راستای ایجاد فضایی سالم برای مسافران انجام و رضایت‌خاطر آنان فراهم شود و همه هم همکاری کنند.

وی بر ساماندهی و زیباسازی ورودی شهر و جاده اصلی و نظافت مسجدها تاکید کرد.

نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مکان های عمومی و گردشگری و مراکز اقامتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله مصوبه این جلسه بود.

مهریز ۶۰۰ اثر تاریخی شناسایی‌ شده دارد و باغ پهلوان پور، قنات حسن‌آباد مشیر و دهنو آن تاکنون در فهرست آثار سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد (یونسکو) ثبت شده است.

بنای اولیه مهریز را به مهرنگار دختر انوشیروان ساسانی به قبل از اسلام نسبت می‌دهند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز گردشگری مسافرت یزد میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز گردشگری مسافرت مهریز گردشگری مسافرت یزد میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: از مجموع هزار کلاس درس که در بیش از ۲۰۰ فضای آموزشی احداث شده است تاکنون بیش از ۴۰ درصد از آنها هوشمندسازی شده است.


علی اکبر چراغیان افزود: هوشمندسازی کلاس های درس با هدف ایجاد بستری برای یادگیری مداوم، لذت بخش، عمیق، تقویت انگیزه، خلاقیت و ارتقای کیفیت  وبا کمک خیران و از منابع ادارات کل آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس استان خراسان رضوی صورت گرفته است.


استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه
مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی به همت مدیریت آموزش و پرورش و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان عملیات اجرایی استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه این شهرستان آغاز شده است

 

چراغیان افزود: اعتبار تخصیصی برای  این تعداد طرح ۵۵ میلیارد ریال  است و تا ۵ ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ درصد از مجموع ۲۰۰ فضای آموزشی شهرستان بردسکن به سیستم گرمایشی مجهز شده است.

دیگر خبرها

  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد