Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین البرز:نماینده مردم طالقان،نظرآباد،ساوجبلاغ و چهارباغ  در مجلس شورای اسلامی بر نگاه تولید محور به روستاها به عنوان یکی از  اصلی ترین چرخه اقتصاد کشور تاکید کرد.

علی حدادی در آیین آغاز عملیات اجرایب احداث ۲۳ واحد مسکونی محرومان روستای گلدره نظرآباد افزود: در موضوع طرح های هادی لازم است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نگاه درست و جامع به روستاها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد:  مهاجرات معکوس یکی از نکات مهمی است که باید مورد  توجه قرار گیرد.

 

حدادی بیان داشت: بنیاد مسکن در بازنگری طرح ها که در  ۱۰ سال گذشته  بودخ تغییر خوبی ایجاد کرده است.

 

وی یادآورشد: جهاد کشاورزی باید حمایت همه جانبه از دامداران، دامپروری و کشت علوفه داشته باشد وهمراهی لازم از سوی منابع طبیعی نیز انجام شود.

 

گفتنی است در مجموع ۲۳ واحد مسکونی که ۳ واحد تحویل داده شده است به متراژ ۵۰ متر با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۹۹۰میلیون تومان در حال احداث است.

 

در پایان نیز مسئولین با اهالی روستای گلدره دیدار نموده و به بررسی مسائل مطروحه آنان پرداختند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: البرز مسکن محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی حادثه آتش سوزی در روستای امامزاده ابراهیم (ع) ناوگان امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی جهت آوار برداری واحدهای آسیب دیده مستقر شدند.

دائمی افزود: آواربرداری بلافاصله پس از مشخص شدن حدود پلاک‌های مالکین و همچنین تعیین تکلیف شرکت‌های بیمه جهت پرداخت خسارت واحدهای آسیب دیده دارای بیمه آغاز می‌شود.

کد خبر 6095352

دیگر خبرها

  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر