Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود سیدعباسی محروم شد

کمیته انضباطی آرای خود را درباره تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته اعلام کرد که براین اساس سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو به یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم پدیده مشهد و هوادار تهران از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال چهارم اسفندماه برگزار شد و داود سیدعباسی، سرمربی تیم شهر خودرو به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراج وی شد به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت شش ماه و مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی دو تیم زندی بتن کلاردشت و کراپ الوند قزوین از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال 30 بهمن ماه برگزار شد و تیم کراپ الوند قزوین به دلیل سوءرفتار تیمی مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین تیم زندی بتن کلاردشت به دلیل فحاشی تماشاگران به بازیکن تیم مقابل و خودداری از باشگاه از معرفی تماشاگر خاطی مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رضا دارابی مدیر تیم زندی بتن کلاردشت به دلیل رفتار غیرورزشی توبیخ کتبی شد و مهران عالیقدر بازیکن تیم کراپ الوند قزوین به دلیل بدرفتاری نسبت به عوامل تیم مقابل به یک جلسه محرومیت و مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مسابقه دو تیم همیاری آذربایجان غربی و شهرداری سیرجان از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان 25 بهمن ماه در ورزشگاه ارومیه برگزار شد و تیم همیاری آذربایجان غربی به دلیل مسئول شناختن در عدم برگزاری مسابقه بازنده اعلام و به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اخبار داغ 

پیشنهاد وسوسه‌ انگیز به مهدی سیدعلی؛ دربی را سوت بزن و خداحافظی کن! دراگان اسکوچیچ ارزان‌ ترین مربی در جام جهانی 2022 فسخ قرارداد اسپانسرینگ روبرت لواندوفسکی با هواوی به دلیل ارتباط با ارتش روسیه هری کین از رکورد گلزنی تیری آنری در لیگ برتر عبور کرد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد لیگ برتر یک جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ۶ ورزشکار را جهت رسیدگی به سه پرونده فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ جلسه کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی روز دوشنبه جهت رسیدگی به سه پرونده تشکیل خواهد شد و افراد زیر احضار شده‌اند:

پرورش اندام: سالار مددی، مهدی جابری
مچ اندازی: مسعود بخشی
فیتنس وابا (WABBA): ساسان رشیدی، رامین ارشادی و علی فرهنگی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام