Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@03:50:03 GMT

کیف پول جدید دوج کوین برای iOS

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۴۹۸۵۷

کیف پول جدید دوج کوین برای iOS

کیف پول دوج برای کاربران iOS اکنون از طریق اعلامیه رسمی Shibetoshi Nakamoto، خالق ارز دیجیتال دوج در دسترس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیف پول MyDoge یک کیف پول اجتماعی غیر حضانتی است که برای ذخیره سازی و معامله امن میم کوین دوج طراحی شده است. یکی از بنیانگذاران دوج کوین بیلی مارکوس در توئیتر خبر از این کیف پول داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توضیحات اپ استور MyDoge Wallet به آن به عنوان «کیف پول اجتماعی برای پول مردم» اشاره می‌کند و بیان می‌کند که: MyDoge یک کیف پول اجتماعی رایگان، ایمن و غیر حضانتی برای دوج است. مأموریت ما افزایش تعداد تراکنش‌های روزانه دوج از طریق ایجاد انجمنی برای علاقه مندان به دوج برای کشف جهان دوج کوین و ارتباط دیدار با دوستان است. با MyDoge می‌توانید با خیال راحت دوج کوین خود را خریداری، ارسال، دریافت و ذخیره کنید

به گفته مارکوس، اپلیکیشن کیف پول غیر حضانتی توسط تیم دوج کوین توسعه داده نشده است. در عوض چندین توسعه‌دهنده مستقل وجود داشتند که برای ایجاد این اپلیکیشن با هم کار کردند.

طبق توییتی از تیم مای دوج ولت، این اپلیکیشن انتقال دوج را از هر صرافی ارزهای دیجیتال و سایر کیف پول‌های رمزنگاری شده، از جمله Robinhood و Coinbase، ممکن می‌کند.

این برنامه با دستگاه‌های iPhone، iPad و iPod Touch که iOS 12.0 یا بالاتر دارند، سازگار است. همچنین می‌توان از آن در تراشه‌های Apple M1 Mac که دارای macOS 11.0 یا بالاتر هستند استفاده کرد.

کد خبر 560392

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دوج کوین دوج کوین میم کوین دوج کوین رمز ارز ارز دیجیتال میم کوین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دوج کوین کیف پول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زادآوری‌های جدید در باغ وحش ارم سبز

با آغاز فصل بهار شاهد زادآوری گونه‌های مختلف و با ارزش در باغ وحش ارم سبز هستیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، قاسم محمدی؛ مدیر باغ وحش ارم اظهار کرد: باغ وحش‌ها نقش مهمی در راستای حفاظت از ژن‌های با ارزش گونه‌های جانوری تحت حفاظت خود دارند و با فراهم آوردن امکانات و زیرساخت‌های لازم به حفاظت و تکثیر گونه‌های در معرض خطر انقراض کمک می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه در سال جاری و در فصل بهار در سایه مراقبت‌های تخصصی و شبانه‌روزی و فراهم آوردن کلیه شرایط با تکیه بر دانش روز دنیا و پیاده‌سازی اصول علمی در زمینه جیره‌های غذایی و رفع تمامی احتیاجات فیزیولوژیک، شاهد تولد گونه‌های بسیار باارزش در باغ وحش ارم بوده‌ایم به طوریکه گونه‌هایی همانند تشی (جوجه تیغی)، قوی سیاه، کل و بز وحشی، گوزن زرد ایرانی و خرس قهوه‌ای تاکنون متولد شده‌اند.

نقش مؤثر "باغ وحش ارم" در حفظ گونه‌های در حال انقراض کشور

مدیر باغ وحش ارم افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که داریم ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک شاهد تولد گونه‌های باارزش دیگری در باغ وحش خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مستندی جدید درباره ظهور و سقوط WCW ساخته خواهد شد؛ چه کسی WCW را کشت؟
  • ویدیو/ خبر خوش دولت برای بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • کنترل حکشتی به زودی در دستان تامین‌اجتماعی؟!
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • زادآوری‌های جدید در باغ وحش ارم سبز
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال