Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" روز سه‌شنبه در نخستین جلسه ستاد مهدویت شهرستان ملایر افزود: بدون شک بسیاری از برنامه‌هایی که رهبر معظم انقلاب به ضرورت آن تاکید دارند، در راستای زمینه‌ سازی ظهور است.

امام جمعه ملایر مساله فرزندآوری را یک نمونه از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در این زمینه عنوان کرد و اظهار داشت: باید تعداد فرزندان شیعه زیاد شود، چرا که حضرت ولیعصر(عج) یار می‌خواهد و باید یاران امام عصر(عج) زیاد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه زمینه‌سازی برای ظهور با دست روی دست گذاشتن محقق نمی‌شود، گفت: مقدمه‌سازی با انجام کار عملیاتی و اجرایی باید صورت گیرد و مردم سبک زندگی اسلامی و مهدوی داشته باشند تا بتوانند زمینه را برای ظهور آماده کنند.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ما در این زمینه بسیار سنگین است، ادامه داد: مصلح باید خود صالح و صالحان باید میانه‌رو باشند، در غیر اینصورت سقوط می‌کنند.

بنیاد مهدویت در ملایر تاسیس می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان نیز گفت: امروز دشمنان شیعه و اسلام در نقاط مختلف کشورهای اسلامی، به دنبال بدل‌سازی و مهدی‌های ساختگی هستند تا فکر و ذهن نسل جوان را از موضوع مهم مهدویت دور کنند.

حجت الاسلام "سیدمرتضی حسنی‌حلم" با تاکید بر اینکه مردم باید به مبانی واقعی مهدویت بصیرت و آگاهی قوی داشته باشند، تا دشمنان قافله را ببازند، افزود: همه تلاش جامعه اسلامی تشکیل یک تمدن اسلامی است که رهبر معظم انقلاب به این اصل مهم در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید دارند.

وی سردار سلیمانی را تربیت یافته در مکتب عاشورا و ولایت دانست و ادامه داد: سردار سلیمانی یک نفر بود، اما یک دنیا را به جنب و جوش درآورد و با شهادت وی تمام دنیای اسلام و حتی غیر مسلمانانی که فطرت آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی در آنها است، متاثر شدند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به اینکه تا تمدن اسلامی شکل نگیرد، خورشید ولایت عظمی ظهور نخواهد کرد، افزود: همه ما برای زمینه‌سازی ظهور وظیفه داریم و مسئول هستیم.

حجت الاسلام حسنی‌حلم بیان کرد: امروز تهاجم فرهنگی دشمن و ضد شیعه در پی تخریب فرهنگ مهدویت است و هزاران سایت و صدها رسانه با تمام امکانات به دنبال تخریب این اصل مهم هستند.

وی تاکید کرد: امروز باید یک کار مقدس و بنیاد مهدوی و شورای سیاست گذاری مباحث مهدوی در شهرستان ملایر داشته باشیم.

رییس ستاد اقامه نماز استان همدان از تاسیس شعبه بنیاد مهدویت در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا فعالیت‌های مهدویت باید در این شهرستان اجرا و همه اعضای این ستاد، تفکر و ایده‌ها را دهند تا در راستای ترویج فرهنگ مهدویت نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد.

برگزاری سه‌شنبه‌های مهدوی در ۶۰ محله همدان

کارشناس نظارت و ارزیابی بنیاد مهدویت همدان نیز با اشاره به فعالیت‌های ارزنده بنیاد مهدویت با همکاری خیران در این استان، هدف از تشکیل این بنیاد را تبیین و ترویج فرهنگ مهدویت در بین اقشار و آحاد مختلف جامعه عنوان کرد.

حجت الاسلام "مهدی بردبار" با اشاره به تاسیس بنیاد مهدویت در ملایر، ابراز امیدواری کرد: این شهرستان بتواند با تشکیل شعبه‌ای از بنیاد مهدویت، فعالیت‌های ارزنده‌ای را در این راستا داشته باشد.

وی زیرپوشش قرار دادن اقشار مختلف جامعه به ویژه مدارس و دانشگاه‌ها و انجام فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی، بهره‌گیری از فعالیت دستگاه‌ها و صیانت از فرهنگ مهدویت از برنامه‌های بنیاد مهدویت عنوان کرد و افزود: بزودی مسئول شعبه بنیاد مهدویت ملایر معرفی می‌شود و هر چه زودتر یک مکان مناسب برای فعالیت‌های این بنیاد در نظر گرفته شود.

کارشناس نظارت و ارزیابی بنیاد مهدویت همدان با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان ملایر و وجود اساتید خبره در زمینه مهدویت در این شهرستان، گفت: در دانشگاه ملایر یک دوره معارف مهدوی برگزار و ۱۱۰ نفر این دوره را گذراندند و گواهی‌نامه برای آنها صادر شد که در استان بی‌نظیر است.

حجت الاسلام بردبار ادامه داد: انتظار داریم دستگاه‌ها و نهادهای این شهرستان همکاری لازم را برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های حوزه مهدویت داشته باشند، ما حمایت‌های لازم را از ملایر خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه بنیاد مهدویت همدان با مصوباتی که شورای فرهنگ عمومی استان داشت، برنامه‌های خوبی را در نیمه شعبان پیش‌بینی کرده، گفت: در ملایر نیز با برنامه‌ریزی مسئولان جشن باشکوه میدانی در نیمه شعبان برگزار شود.

حجت الاسلام بردبار همچنین برگزاری مسابقات کتاب و کتابخوانی و جشنواره‌های مساوات و همدلی را از برنامه‌های بنیاد مهدویت همدان عنوان و تاکید کرد: در حال حاضر در ۶۰ محله همدان برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی با همکاری مساجد، بانوان، و خیران در حال انجام است.

برچسب‌ها ملایر ستاد اقامه نماز کشور مهدویت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملایر ستاد اقامه نماز کشور مهدویت ملایر ستاد اقامه نماز کشور مهدویت بنیاد مهدویت همدان ستاد اقامه نماز فرهنگ مهدویت حجت الاسلام بنیاد مهدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۴۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش تیمی این مسابقات تیم استان همدان اول و تیم‌های لرستان و تهران دوم و سوم شدند

در بخش انفرادی هم مهدی روزبهانی از استان لرستان در وزن ۴۶ کیلوگرم به نشان طلا رسید، در ۴۸ کیلوگرم سهند نجفی از آذربایجان غربی، در وزن ۵۰ کیلوگرم امیرعباس محمدنیایی از همدان، در ۵۲ کیلوگرم محمدطا‌ها دهقانی از خراسان جنوبی، در ۵۴ کیلوگرم سیدعلی ملکوتی از چهارمحال و بختیاری، در ۵۷ کیلوگرم یاور سبزعلی از همدان، در ۶۰ کیلوگرم محمدصفر بیرالوند از لرستان، در ۶۳ کیلوگرم سپهر رحیمی از چهارمحال و بختیاری، ۶۶ کیلوگرم امیرمحمد رستم پور از گلستان، در ۷۰ کیلوگرم محمدصالح مصباحی از لرستان، در وزن ۷۵ کیلوگرم ماهان ساجدی از مازندران و در وزن‌های منهای ۸۰ و به اضافه ۸۰ کیلوگرم نیما مختاری و عرشیا نورمحمدی هر دو از اصفهان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم