Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلو آنچلوتی عزم خود را برای جبران عملکرد ضعیف بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن جزم کرده است

کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن شرکت کرد. دیدار رفت دو تیم در پارک دو پرنس 1-0 به سود پاریسی ها تمام شده است.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، سرمربی ایتالیایی این تیم گفت:

در این نوع بازی ها عوامل زیادی دخیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم ترین مسئله جنبه های روانی و سطح هیجان است. ما از حمایت هواداران خود بهره مند خواهیم بود که خیلی مهم است. تیم را در فرم خوبی می بینم، که با انگیزه و آرام هستند. عملکرد مورد علاقه هواداران را ارائه خواهیم کرد و قوی ترین تیم خود را به میدان خواهیم فرستاد. مطمئنم که فردا بازی فوق العاده ای ارائه خواهیم کرد و هواداران خود را به وجد خواهیم آورد. به آنها نیاز داریم.

تمام برنامه بازی ما در متوقف کردن ام باپه خلاصه نمی شود، بلکه شامل تمام بازیکنان خوب پاری سن ژرمن می شود. برنامه ما بازی به عنوان یک تیم واحد است، هم با توپ و هم بدون توپ، تا یک عملکرد قدرتمند و کامل ارائه کنیم و نمایش هوشمندانه ای داشته باشیم. نباید درون زمین دیوانگی کنیم و باید خونسردی خود را حفظ کنیم. باید پیروز این بازی شویم، اما اینطور هم نخواهد بود که آنها را در هم بکوبیم. ممکن است در اوایل بازی یا در دقایق آخر پیش بیافتیم.

وضعیت تونی کروس

اگر بازیکنی 100% آماده نباشد نمی تواند در این نوع بازی ها به میدان برود. اگر معتقد باشم که کروس کاملاً آماده است، بازی خواهد کرد، اما اگر 95% آماده باشد، بازی نخواهد کرد.

سانتیاگو برنابئو

من خودم بازیکن بوده ام و هیچوقت نمی خواهم بازیکنی مصدوم شود. ما خود را با این ذهنیت که ام باپه بازی خواهد کرد، آماده مسابقه می کنیم. با نگاهی به تاریخچه بازی های برگزار شده در برنابئو می بینیم که بازیکنان بزرگ همیشه مورد استقبال خوبی قرار گرفته اند. میفهمم که هواداران برنابئو از تماشای بازی بازیکنان خوب لذت می برند اما این بار آنها می خواهند که فقط بازیکنان رئال مادرید خوب کار کرده و تیم پیروز شود.

من روی کاری که باید انجام دهیم متمرکز هستم و باید عملکرد بهتری نسبت به بازی رفت داشته باشیم. باید جدیت خود را نشان دهیم، و از عقب زمین خوب کار کنیم و پرسینگ بهتری اعمال کنیم. من روی کارهایی که باید انجام دهیم تمرکز کرده ام، نه روی چیزهایی که باید از آنها پرهیز کنیم.

وقتی شکست می خوریم، همگی شکست خورده ایم. هدف ما ادامه دادن در تورنمنت مورد علاقه مان است. این فصل ادامه دارد و امیدوارم همچنان در لیگ قهرمانان اروپا باشیم، اما پاری سن ژرمن هم دقیقاً همینطور فکر می کند. در دیدار رفت شاهد بهترین عملکرد فصل پاری سن ژرمن بودیم و امیدوارم در دیدار برگشت شاهد بهترین عملکرد فصل رئال مادرید باشیم.

ادواردو کاماوینگا

کاماوینگا در بازی مقابل سوسیداد خیلی خوب عمل کرد، و کیفیت فیزیکی و فنی خود را نشان داد و در حال حاضر فرم بسیار خوبی دارد و من اعتماد زیادی به او دارم. ممکن است فردا از ابتدا به میدان برود یا بعداً وارد بازی شود. نمی توانم به شما بگویم.

اخبار داغ 

پیشنهاد وسوسه‌ انگیز به مهدی سیدعلی؛ دربی را سوت بزن و خداحافظی کن! دراگان اسکوچیچ ارزان‌ ترین مربی در جام جهانی 2022 فسخ قرارداد اسپانسرینگ روبرت لواندوفسکی با هواوی به دلیل ارتباط با ارتش روسیه هری کین از رکورد گلزنی تیری آنری در لیگ برتر عبور کرد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند

سرمربی رئال مادرید پس از برتری شب گذشته تیمش مقابل رئال سوسیه‌داد خبر داد که هافبک ترکیه‌ای‌اش برخلاف شایعات منتشره، فصل بعد هم در این تیم خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا موفق شد در خانه رئال سوسیه‌داد به لطف گل دقیقه 29 آردا گولر به برتری یک بر صفر دست پیدا کند، پس از این دیدار در تمجید از هافبک ترکیه‌ای‌اش گفت: واقعاً نگرش آردا را دوست داشتم، او برای هر توپ جنگید. گولر بازیکن خیلی مهمی برای آینده این باشگاه مهم خواهد بود و تردیدی نیست که او فصل آینده در رئال خواهد ماند. من عملکرد آردا را دوست داشتم. همه ما می‌دانیم که او چه بازیکن باکیفیت و بااستعدادی است.

وی همچنین درباره هافبک کروات خود اظهار داشت: مودریچ در چند بازی اخیر نشان داده بود که در شرایط بدنی مطلوبی است و در نیمه دوم توپ را خیلی خوب کنترل کرد و همین باعث شد تا ما از زیرفشار سوسیه‌داد خارج شویم. شرایط او ایده‌آل است و در بازی سه‌شنبه می‌تواند مقابل بایرن مونیخ بازی کند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین در مواجه با این پرسش که «در بازی سه‌شنبه با بایرن مونیخ چه کسی در قلب خط دفاعی کنار آنتونیو رودیگر بازی خواهد کرد؟»، گفت: باید به ترکیب‌مان نگاه کنم، چون میلیتائو از مصدومیت بازگشته و او در این دیدار برای اولین بار در ترکیب اصلی به میدان رفت. ما گزینه‌های زیادی داریم و باید در چند روز آینده این موضوع را ارزیابی کنم.

آنچلوتی همچنین در خصوص اینکه آیا احتمال دارد از میلیتائو و کورتوا در بازی سه‌شنبه با بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا استفاده کند، گفت: کورتوا می‌تواند در دیدار با کادیس بازی کند و پس از آن بازی به بازی وضعیت را ارزیابی خواهیم کرد. میلیتائو در این بازی نشان داد که آرام آرام در حال بازگشت به فرم اصلی خود است.

کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه

کارلتو در پایان خاطرنشان کرد: می‌دانم که برخی فکر می‌کردند ما برای گردش به اینجا می‌آییم اما بازیکنان ما این کار را نکردند. من به آنها به خاطر عملکردشان مقابل سوسیه‌داد بسیار افتخار می‌کنم. من به خاطر تعهد، نگرش، تمایل و اشتیاق بازیکنانم برای ادامه روند پیروزی‌ها به آنها خیلی افتخار می‌کنم. آنها می‌خواستند پویایی خوب خود را حفظ کنند و می‌خواهم از آنها تشکر کنم. از این نظر، آنها تماشایی بودند.

رئال مادرید با این برد 84 امتیازی شد و با حفظ صدرنشینی خود، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد، این در حالی است که بارسلونا و جیرونا با انجام یک بازی کمتر به ترتیب با 70 و 68 امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود