Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فاضلی‌فرد روز سه‌شنبه در دومین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بیرجند ویژه نوروز ۱۴۰۱ افزود: ورودی‌های شهر با نخاله‌های ساختمانی و صنوف مختلف نمای زیبایی ندارد و اخیرا حاشیه بلوار پیامبر اعظم (ص) هم این اتفاق در حال رخ دادن است.

وی تاکید کرد: اصناف و واحدهای مختلف به‌ویژه در روزهای پایانی سال و نوروز باید ساماندهی و ملزم به جمع‌آوری نخاله‌های واحدهای صنفی خود شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری بیرجند گفت: ۲ سال است که مردم به‌واسطه شیوع ویروس کرونا نتوانسته‌اند سفر بروند و پیش‌بینی شده امسال زمینه‌ای برای مسافرت شهروندان با رعایت ضوابط بهداشتی فراهم شود.

وی تصریح کرد: بعد از گذشت ۲ سال ما نیز باید تلاش کنیم فضای شاد و بانشاطی برای مردم و مسافران فراهم شود به‌ویژه برای مسافرانی که به شهر بیرجند و استان خراسان جنوبی وارد می‌شوند.

فاضلی‌فرد افزود: خراسان جنوبی و شهر بیرجند به عنوان دیار فرهنگی معرفی شده و از طرفی میهمان‌نوازی مردم استان نیز زبانزد بوده که باید در نوروز به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا مسافران این دو شاخصه مهم را لمس کنند.

وی اظهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های مرکز استان به کل شهرستان‌ها نیز تعمیم داده می‌شود پس باید اقدامات و برنامه‌ها در تراز مرکز استان باشد.

سرپرست فرمانداری بیرجند گفت: خراسان جنوبی از جمله شهر بیرجند در مسیر زوار امام رضا (ع) قرار دارد که هر سال تعداد زیادی زائر از این مسیر عبور می‌کنند و باید شرایط به‌خوبی فراهم شود.

وی عنوان کرد: همه باید کمک کنیم ظرفیت فرهنگی خراسان جنوبی از جمله شهر بیرجند همچنین ظرفیت‌های استان نیز به‌خوبی به مردم و مسافران معرفی شود.

فاضلی‌فرد گفت: سال‌هاست از خراسان‌ جنوبی به عنوان استانی محروم یاد می‌شود که واژه درستی نیست در حالی که ظرفیت‌های فراوانی داریم و مواهب خدادادی را نتوانسته‌ایم به‌درستی معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: قابلیت‌های کم‌نظیر و بی‌نظیر استان خراسان جنوبی باید به هموطنان و گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود که اینها به رونق و توسعه اقتصادی منطقه کمک می‌کند.

سرپرست فرمانداری بیرجند ادامه داد: بازدید و سرکشی از فعالیت کمیته‌های مختلف ستاد اجرایی خدمات سفر و فعالیت دستگاه‌های اجرایی در برنامه است و استاندار خراسان جنوبی نیز در ایام نوروز از نزدیک فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه‌های مربوطه را رصد خواهد کرد.

وی گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهر بیرجند و استان استفاده شود و در این خصوص می‌توان با همکاری مجموعه‌های فعال فضای مجازی نسبت به تولید محتوا و انتشار آن اقدام کرد.

فاضلی‌فرد ضمن گلایه از لغو پروازهای یک شرکت هواپیمایی در استان افزود: این شرکت هواپیمایی که در طول سال پروازهای بیرجند - تهران - بیرجند را برعهده داشته و حدود نیمی از پروازهای استان را شامل می‌شود در ایام نوروز نباید پروازها را لغو کند که این موضوع باید با جدیت پیگیری و رفع شود.

در این نشست سه دستور کار ارائه گزارش دبیرخانه ستاد خدمات هماهنگی سفر شهرستان بیرجند، مصوبات جلسه گذشته و مصوبات کمیته‌های ۱۰گانه ستاد خدمات سفر شهرستان، موانع، مشکلات و ارائه راهکارها و پیشنهادات دستگاه‌های عضو ستاد درخصوص هماهنگی خدمات سفر مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها بیرجند سفرهای داخلی فرمانداران نوروز خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند سفرهای داخلی فرمانداران بیرجند سفرهای داخلی فرمانداران نوروز خراسان جنوبی سرپرست فرمانداری خراسان جنوبی شهر بیرجند فاضلی فرد خدمات سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب ایتوندی عصر سه شنبه در اولین جلسه شورای ترافیک در سال جاری به بررسی مصوبات جلسات پیشین پرداخت و اظهار کرد: این مصوبات با توجه به اینکه در ایمن سازی راه‌ها و معابر، کاهش تعداد تصادفات، حذف نقاط حادثه خیز و همچنین جلوگیری از وارد آمدن خسارات مادی و معنوی به مردم موثر هستند لازم الاجرا است.

وی خطاب به مسئولین ذیربط در هرسین، افزود: مصوبات شورای ترافیک این شهرستان را حتماً در اسرع وقت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی کنید.

فرماندار هرسین تاکید کرد: ایمن سازی مسیرهای تخریب شده در اثر بارندگی‌های اخیر، رنگ آمیزی جداول، نوسازی تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی، ترمیم سرعت کاه‌های تخریب شده به‌ویژه در مسیرهای بزرگراهی محور بیستون باید در اسرع وقت انجام شود.

ایتوندی ادامه داد: همچنین جمع آوری و ساماندهی متکدیان در شهرستان هرسین با محوریت اقدامات پلیس در دستور کار قرار بگیرد.

وی خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های حوزه راه شد و گفت: شناسایی و اتخاذ پیش بینی‌های لازم در راستای ساماندهی مسیرهای حادثه خیز و نقاط دارای روشنایی کم به منظور اجرا مورد تصویب قرار گرفته است.

ایتوندی تصریح کرد: با توجه به درخواست‌های مردمی، همه خودروهای سنگین اعم از لودر، بولدوزر و سایر خودروهایی از این دسته که در پمپ بنزین ابتدای شهر پارک می‌شوند بعلت خطر آفرین بودن می‌بایست توسط مراجع قانونی جمع آوری شوند.

گفتنی است، در این جلسه نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی در تقاطع‌ها اصلی شهر هرسین و ورودی شهر، آخرین وضعیت ترافیکی شهر بیستون و درخواست‌های ارسالی شهروندان دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 6093576

دیگر خبرها

  • آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی