Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@14:44:27 GMT

​منافع روسیه هم در احیای برجام نهفته است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۰۱۶۷

​منافع روسیه هم در احیای برجام نهفته است

به گزارش اقتصاد آنلاین، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در اظهاراتی با بیان این که تلاش‌های دیپلماتیک برای احیای توافق هسته‌ای ادامه دارد، تاکید کرد روسیه هم در این روند مشارکت دارد و منافع آن‌ها نیز در احیای این توافق نهفته است.

 

اخبار مرتبط ۱۸:۵۷:۰۵ بلینکن و لاوروف درباره ایران و مذاکرات وین رایزنی کردند ۱۶:۲۹:۰۰ نتیجه مذاکرات وین در مراحل پایانی چه خواهد بود؟ ۱۶:۲۷:۱۴ مرحله نهایی مذاکرات در وین ۱۲:۴۸:۲۹ مذاکرات پیشرفت‌ خوبی داشته است ۱۸:۳۰:۰۰ تکرار ادعاهای غرب در برجام ۰۱:۰۸:۴۹ رایزنی برجامی اولیانوف و مالی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: روسیه آمریکا برجام توافق هسته ای آنتونی بلینکن مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، سامی ابوزهری، یکی از مقامات ارشد حماس گفت که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا حماس را «ناعادلانه» متهم به تاخیر در توافق آتش بس غزه می‌کند.

بلینکن بارها از حماس خواسته است که پیشنهاد تل‌آویو را برای آزادی اسیران و دستیابی به آتش بس بپذیرد و آن را «فوق العاده سخاوتمندانه» دانسته است.

ابوزهری به رویترز گفت: نظرات بلینکن با واقعیت در تضاد است. برای بلینکن که به عنوان وزیر خارجه اسرائیل و نه آمریکا شناخته می شود، عجیب نیست که چنین اظهاراتی را بیان کند.

وی افزود: حتی تیم مذاکره کننده اسرائیل هم پذیرفت که نتانیاهو مانع دستیابی به توافق بود.

ابوزهری گفت که این گروه همچنان در حال بررسی پیشنهاد اخیر آتش بس است. حماس به دنبال آتش بس دائمی و عقب نشینی اسرائیل از غزه است، در حالی که نتانیاهو می گوید اسرائیل باید برای امنیت خود، با یا بدون توافق با حماس، تشکیلات باقی مانده حماس را در رفح در جنوب غزه نابود کند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902048

دیگر خبرها

  • بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • منتظر پاسخ هستیم و در عین حال دستمان روی ماشه است
  • حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • واکنش تند حماس به ادعاهای جدید بلینکن درباره مذاکرات
  • رایزنی‌های مصر برای حل اختلافات ۲ طرف درباره آتش‌بس در غزه
  • دور جدید رایزنی‌های دوجانبه روسیه و ترکیه درباره مسائل سازمان ملل
  • آخرین تحولات و جزئیات مذاکرات قاهره از زبان منبع فلسطینی
  • بازگشت هیئت حماس از قاهره برای تکمیل رایزنی‌ها
  • تلاش بلینکن برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران