Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر سه‌شنبه روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، در پیام مهدی جمالی نژاد به مناسبت درگذشت دشتی آمده است: ملت غیور ایران اسلامی عزت، سربلندی و آسایش خود را مدیون اندیشه ورزی، فداکاری و ایثارگری بزرگ مردانی است که در مکتب اهل بیت تفسیرگر واقعی واژه‌های ایثار، خدمت، علم و بردباری بودند.

وی ضمن تسلیت درگذشت رییس شورای شهر یزد به مردم این استان ،به ویژه خانواده بزرگ شهرداری یزد و بیت محترم آن مرحوم، برای بازماندگان صبر و اجر آرزو کردکه در جوار حضرتش بهره‌مند از علو درجات و رضوان الهی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا دشتی از چند هفته قبل به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهید صدوقی یزد بستری شد و با توجه به وخامت حال وی، پزشکان دستور بستری در آی. سی .یو را دادند.

دشتی که از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی است چند روز گذشته را در بیمارستان به کما رفته بود و  دیروز( دوشنبه) دارفانی را وداع گفت .

وی پیش از این در سمت‌های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در دولت دهم و همچنین ریاست شورای راهبردی سپاه الغدیر استان یزد فعالیت کرد.

شورای اسلامی شهر یزد ۱۱ عضو دارد.

برچسب‌ها شورای شهر وزارت کشور یزد پیام تسلیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر وزارت کشور یزد شورای شهر وزارت کشور یزد پیام تسلیت شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت

حسینی معاون رییس‌جمهور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به سفر رییس‌جمهور به سمنان همزمان با تحقق وعده صادق، گفت: کشورهای غربی از جمله انگلیس و آمریکا از حامیان رژیم غاصب صهیونیستی هستند و تحقق وعده صادق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم در رفع مشکلات، اضافه کرد: امید می‌رود شاهد موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف باشیم.

معاون امور مجلس رییس جمهور با گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: فرهنگ کار و مهارت‌آموزی باید در جامعه بیش از پیش ترویج شود تا با کار و تلاش جوانان شاهد موفقیت کشور در عرصه اقتصادی باشیم.

وی افزود: ظرفیت‌های متعدد از معدن، اقتصاد دیجیتال تا اقتصاد دانش‌بنیان در برنامه هفتم توسعه دیده شده و تسلط بر مهارت و حرفه‌آموزی لازمه تحقق این برنامه‌ها، خودکفایی و افزایش صادرات است.

حسینی گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که ۵۰۰ هزار واحد تحویل داده شد.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: تحقق شعار امسال نیازمند همراهی کارگر، کارفرما و سرمایه‌گذار و رفع چالش‌های اقتصادی کشور در گرو جهش تولید است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • رشد ۷۰ درصدی کشور در تجارت الکترونیک طی سال گذشته
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است