Web Analytics Made Easy - Statcounter

فولیان در نشست کمسیون جرائم خاص استان گفت: در بخش معادن شاهد ترک فعل تشدید شود برخی معدن داران هستیم که این موضوع برداشت غیراصولی و بیشتر از پروانه بهره برداری، تخریب و تصرف بستر و حریم رودخانه‌ها، آلودگی صوتی و تخریب جاده‌ها را به همراه داشته است.

 برای جلوگیری از این تخلفات باید دستگاه‌های متولی، چون محیط زیست، منابع طبیعی و سازمان صمت نظارت درست و دقیقی بر فعالیت معدن داران داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولیان به چهارشنبه آخر سال هم اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری ازمخاطرات این مراسم برخورد‌های سلبی کافی نیست و باید در کنار آن برنامه‌های پیشگیرانه داشته باشیم.

موسی خانی رئیس سازمان آتش نشانی قزوین هم گفت: با هدف فرهنگ سازی و کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال ۴۰ برنامه اجرا می‌شود که در مساجد و اماکن عمومی این آموزش‌ها آغاز شده است.

مهران شنتیایی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین هم از برگزاری گشت‌های یگان حفاظت در ایام نوروز در مناطق حافظت شده خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معادن شن و ماسه دادگستری قزوین پیشگیری از وقوع جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ الکترونیک تا هفته آینده خبر داد. 

سیدرضا یحیوی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: برای نحوه اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در مرحله جدید تصمیم‌گیری در سطح دولت صورت خواهد گرفت. در این راستا وزارت رفاه مدل‌هایی طراحی و پیشنهاد می‌دهد که تا هفته آینده در خصوص نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

وی افزود: بنا براین است که تا زمان پایان مرحله اجرای فجرانه، در خصوص اجرای مرحله جدید طرح تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی صورت گیرد؛ چراکه با راه‌اندازی شبکه ملی اعتبار طرح حمایتی تداوم دارد و قطع نمی‌شود.

مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سیاست دولت حمایت مضاعف از جامعه است که این موضوع در دستور کار است و در حال انجام برنامه‌ریزی‌های جدیدی هستیم که یا طرح فجرانه اجرا خواهد شد و یا مدل جدیدی طراحی می‌کنیم که مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای ۱۸ استان/ تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب
  • پولشویی
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم کالابرگ تا هفته آینده اعلام می شود
  • هشدار نارنجی به کشاورزان، گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید
  • برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
  • هشدار؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور از فردا تا دوشنبه!
  • هشدار هواشناسی به کشاورزان
  • هشدار نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • هشدار هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی و آبگرفتگی معابر