Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@08:02:08 GMT

تشک طبی تک نفره رویال

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۰۲۲۲

تشک طبی تک نفره رویال

 

انسان‌ها به صورت تقریبی یک سوم عمر خود را در خواب سپری می‌کنند.  به گفته محققان خواب به عنوان مهمترین نیاز بدن انسان در کنار غذا و اکسیژن به شمار میرود که عدم رسیدگی به خواب کافی می‌تواند آسیب‌های زیادی  را برای سلامتی جسم و روح انسان به بار بیاورد. داشتن یک خواب شبانه خوب و با کیفیت و کافی، می‌تواند ضامن سلامت و شادابی افراد در روز بعد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سلامتی و شادابی به صورت یک جریان غیر مستقیم بر روی زندگی انسان تاثیر می‌گذارد و باعث حل آسان استرس‌ها و تنش‌های محیط کاری و زندگی شخصی می شود.

تشک تک نفره رویال

همه ی انسان ها تجربه این را دارند که صبح با انرژی کامل روز را شروع میکنندو تمامی خلق و خوی  شما در تمامی روز را تحت تآثیر خود قرار میدهد. میتوان گفت تمامی این انرژی در نتیجه یک خواب خوب و کافی و با کیفیت است که بدن شما را تحت تأثیر خود قرار داده.

یکی از فاکتورهای داشتن خواب خوب استفاده از کالای خواب مناسب میباشد.کالای خوابی مانند تشک طبی تک نفره رویال میتواند مستقیما بر روی شما و زندگی تان تأثیر بگذارد. پس باید در انتخاب کالای خواب خود دقت کافی را داشته باشید و مناسب با ضائقه خواب خود آن را انتخاب کنید.

مزایای تشک طبی رویال

برای متوجه شدن از اثرات یک تشک استاندارد و با کفیت میتوانید چارت روزانه خود را تهیه نماید و در آن گزینه هایی را قید نمایید که  بتوانید از صفر تا ده به آنها امتیاز دهید.این گزینه ها میتواند سرحالی و شادابی،اشتها، لبخند زدن، معاشرت کردن، عصبانیت، مثبت اندیشی و غیره می باشد. که این گزینه ها میتواند بیانگر حالت رفتاری شما باشد.سپس شما با امتیاز دادن به این گزینه ها در روزهای مختلف به خصوص روزهایی که شب قبل خواب بد یا خواب بسیار خوبی را داشته اید میتوانید متوجه تفاوت حس و حال و عملکردتان در طول روز شوید.

 به طور کل پژوهش‌ها نشان می‌دهد یک تشک خوب که منجر به خواب خوب شود می‌تواند تاثیر مستقیمی در جنبه‌های مختلف روحی و روانی انسان داشته باشد این جنبه‌ها شامل:

سرحالی و نشاط

کاهش استرس

درمان افسردگی

جلوگیری از چاقی

افزایش هوشیاری

افزایش طول عمر

درخشندگی پوست

متابولیسم بهتر بدن

تقویت حافظه بلندمدت

کاهش تنش‌های جسمی

کاهش بیماری‌های قلبی

جلوگیری از چروک پوست

جلوگیری از پیری زودرس

عملکرد بهتر سیستم دفاعی بدن

تشک تقلبی

  یک معضل بزرگ که بازار خواب کشور با آن مواجه می باشد ورود تشک های بسیار بی کیفیت و تقلبی به بازار می باشد که خرید آنها نه تنها کمکی به خواب شما نخواهد کرد بلکه می تواند باعث ایجاد آسیب های بسیار جدی در ستون فقرات و یا همچنین به وجود آمدن بیماری های حساسیتی و واگیر دارد در افراد گردد. معضل بزرگ دیگر وجود تولیدکنندگان غیرقانونی می باشد که تشک های قدیمی را خریداری میکنند و با تعویض رویه و رسیدگی های کاملا جزئی به بافت میانی تشک دوباره آن را برای فروش در اختیار مشتریان قرار میدهند. این تشک ها اصولا ناقل بسیاری بیماری های حساسیتی مبیاشند. پس برای خرید حتما به استاندارد بودن و برند خریداری شده خود توجه نمایید.یکی از بهترین برندهای موجود در بازار در زمینه کالای خواب تشک رویال است که تمام استانداردهای لازم را در ساخت تشک رعایت نموده و باعث شده است تا پرفروش ترین و پرطرفدارترین تشک در بین افراد باشد.

برگرفته شده ازسایت تشک رویال اصل

 

منبع: فردا

کلیدواژه: تشک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میوه َشادی بخش را بشناسیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️موز حاوی سروتونین است، اما نمی‌تواند از سد خونی-مغزی عبور کند (سد خونی-مغزی دیواری است که آنچه را که می‌تواند یا نمی‌تواند وارد جریان خون شود و به مغز راه یابد را فیلتر می‌کند). اما به روش غیرمستقیم نقش مهمی در تنظیم خلق و خو ایفا می‌کند.

موز سرشار از اسید آمینه تریپتوفان است که پس از یک سری فرآیند‌های بیوشیمیایی در بدن ما به سروتونین معروف به هورمون شادی تبدیل می‌شود و علاوه بر بهبود خلق و خو، حافظه، توجه و خواب را نیز بهبود می‌بخشد.
موز به دلیل سطح بالای تریپتوفان که رد بدن به سروتونین تبدیل می‌شود، می‌تواند برای غلبه بر افسردگی مفید باشد.
ویتامین B ۶ موجود در موز نیز به خواب راحت و منیزیم آن به آرامش عضلات کمک می‌کند.
علاوه بر این، تریپتوفان موجود در موز به دلیل خواص خواب‌آور آن شناخته شده است.
موز همچنین به علت فراوانی پتاسیم برای سلامت قلب مفید است. سطوح بالای پتاسیم و سدیم پایین به جلوگیری از فشار خون بالا کمک می‌کند.
همچنین موز سرشار از فیبر است که می‌تواند به هضم منظم کمک کند.
مطالعات نشان می‌دهد که نشاسته مقاوم موجود در موز سلامت روده را حفظ و قند خون را کنترل می‌کند.
این میوه به حفظ استخوان‌های قوی کمک می‌کند و توانایی بدن برای جذب کلسیم را افزایش می‌دهد.
تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که ۴ تا ۶ موز در هفته می‌خورند، می‌توانند خطر ابتلا به سرطان کلیه را به نصف کاهش دهند.

دیگر خبرها

  • دلیل لرز و بدن درد بدون تب چیست؟
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن
  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • میوه َشادی بخش را بشناسیم
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم
  • پائز، کاپیتان را از تیم ملی والیبال خط زد!
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • اسامی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌ها