Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ بازار ارز که از روز گذشته روند افزایشی را در پیش گرفته و وارد کانال ۲۶هزارتومان شده بود، امروز نیز به پیش‌روی در کانال ۲۶هزارتومان ادامه داد و در این ساعت از معاملات دلار آزاد در قیمت ۲۶هزار و ۳۵۰تومان معامله می‌شود.

روز گذشته دلار آزاد ۲۶هزارتومان قیمت خورده بود و امروز ۳۵۰تومان افزایش قیمت را تحربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانون صرافان نیز قیمت دلار را با اندکی افزایش، ۲۴هزار و ۲۶۶تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۵۶۹تومان برای فروش اعلام کرده است. روز گذشته قیمت دلار در صرافی‌های رسمی، ۲۴هزار و ۲۲۷تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۵۱۶تومان برای فروش اعلام شده بود.

همچنین یورو در صرافی‌های رسمی با بیش از ۲۵۰تومان کاهش، در قیمت ۲۶هزار و ۸۳۹تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۱۷۴تومان برای فروش قیمت زده است. روز دوشنبه یورو در صرافی‌ها با قیمت ۲۷هزارتومان برای خرید و ۲۷هزار و ۳۲۸تومان برای فروش معامله می‌شد.

صرافی ملی هم دلار را با اندکی کاهش نسبت به روز گذشته، ۲۴هزار و ۴۱۴تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۱۷۱تومان برای خرید قیمت زده است. این درحالیست که دلار روز گذشته در صرافی ملی با قیمت ۲۴هزار و ۱۸۴تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۴۲۷تومان برای فروش اعلام شده بود.

یورو نیز در تابلوی صرافی ملی با قیمت ۲۶هزار و ۹۸۸تومان برای فروش و ۲۶هزار و ۷۱۹تومان برای خرید نمایان شده است که حدود ۱۰۰تومان افزایش را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد. روز دوشنبه یورو در صرافی ملی با قیمت ۲۷هزار و ۶۶تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۳۳۸تومان برای فروش معامله می‌شد.

بازار ارز این روزها لحظات حساسی را سپری می‌کند. درحالی که همه انتظار به پایان رسیدن مذاکرات و اعلام رسمی توافق را می‌کشند، اما اخبار ضدونقیضی از وین مخابره می‌شود. گفته شده روسیه بر شرط خود مبنی بر ادامه تجارت با ایران حتی در صورت تحریم شدن به دلیل جنگ با اوکراین برای صورت گرفتن توافق پافشاری می‌کند و از طرف دیگر علی باقری کنی، مذاکره‌کننده ارشد ایران به تهران بازگشته است. این عوامل و طولانی شدن انتظار برای حصول توافق باعث شده بازار اندکی افزایش قیمت را تجربه کند. حال باید دید طی روزهای آینده ورق برخواهد گشت و شاهد ریزش دوباره قیمت‌ها خواهیم بود؟

اخبار مرتبط ۱۸:۵۲:۳۰ پیش بینی قیمت دلار برای ۱۲اسفند / بازار دوباره آرام گرفت ۱۸:۴۶:۰۰ پیش بینی قیمت دلار برای ۲ اسفند / نوسان دلار در کانال ۲۵ هزار تومان ۱۴:۳۷:۱۳ دلار هرات در آستانه سقوط به کانال ۲۴ هزار تومانی ۱۸:۲۱:۴۵ پیش بینی قیمت دلار برای ۱۷ اسفند / دلار کانال ۲۶هزارتومان را پس گرفت ۱۸:۳۷:۲۹ پیش بینی قیمت دلار برای ۱۰ اسفند / چرا دلار پایین نیامد؟ ۱۷:۴۰:۵۷ پیش بینی قیمت دلار برای ۸ اسفند / دلار از کانال ۲۵ هزار تومان دورتر شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نرخ ارز قیمت دلار معاملات بازار ارز صرافی پیش بینی قیمت دلار پیش بینی قیمت دلار برای خرید روز گذشته برای فروش صرافی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟

جعفرزاده ایمن‌آبادی از قیمت پایین فروش نفت ایران انتقاد کرد و گفت: وقتی روسیه تا ۶۰ دلار معاف است، ما چگونه می‌توانیم زیر قیمت ۶۰ دلار او نفت بدهیم؟

 

به گزارش اقتصاد ۱۰۰ ، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس، با اشاره به درآمد نفتی کشور گفت: اگر بخواهم واضح به شما بگویم ما الان نفت نمی‌فروشیم، خیلی عذرمی‌خواهم، اما با این قیمت برای فروش نفت مثل این است که مال دزدی را به حراج گذاشته باشیم. این اسمش نفت فروشی نیست.

وی ادامه داد: من ریز فروش نفت در چند سال اخیر را دارم از سال ۱۴۰۰ به بعد ۲۲ میلیارد دلار درآمد نفتی داشته‌ایم که حداقل و کف آن باید بالای ۴۰ میلیارد دلار می‌بود یعنی ما در چند مرحله برای فروش نفت تخفیف می‌دهیم. اسم این نفت فروشی نیست.

جعفرزاده ایمن آبادی تاکید کرد: بنده آمار دقیق را نیز دارم، اینکه می‌گویند ما ۹ درصد فروش نفت به چین را به آقازاده‌ها می‌دهیم و همینطور کشتی ما توسط تجار عرب بررسی می‌شود، این‌ها اصلا حقیقت ندارد و اینچنین نیست. وقتی روسیه تا ۶۰ دلار معاف است، ما چگونه می‌توانیم زیر قیمت ۶۰ دلار او نفت بدهیم؟

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار / خریداران ارز بخوانند
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • کف قیمت دلار کجاست؟
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد