Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش اخوان طبسی گفت: استان اصفهان رکورددار طلای نوزدهمین مسابقات ملی مهارت که با کسب ۱۱ مدال طلا و یک مدال نقره شد.

این مسابقات با توجه به جایگاه مهارت آموزی در برنامه‌های توسعه اشتغال و نقش موثر در کاهش نرخ بیکاری و باهدف بالا بردن سطح مهارت در جامعه در سه سطح شهرستان، استان و کشور برگزار شد.

به گفته او برترین‌های ملی دو سالانه در مسابقات جهانی با حضور ۷۷ کشور با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان می‌گوید مدال آوران این دوره از مسابقات پس از حضور در اردوی تیم ملی به مسابقات جهانی شانگ‌های ۲۰۲۲ چین اعزام خواهند شد.

فراخوان نوزدهمین مسابقات ملی مهارت تیر امسال در ۶ رشته اصلی و ۵۶ رشته فرعی به شکل سراسری اعلام شد و این مسابقات اسفند به پایان رسید.

مسابقات یاد شده در ۱۶ استان کشور برگزار شد که رشته طراحی فضای سبز و گل آرایی آن با حضور ۱۶ نفر در قالب هشت تیم طراحی فضای سبز و ۱۱ تیم گل آرایی از ۱۲ استان کشور به میزبانی فولادشهر از ۱۲ تا ۱۴ اسفند برپا شد.

بر اساس آخرین آمار، اکنون یک هزار و ۳۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای فعال و ۵۵ مرکز آموزش دولتی به ارائه ۴۳ رشته و ۶۰۰ حرفه آموزشی به متقاضیان در استان اصفهان می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای مسابقات ملی مهارت توسعه اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ زمانی گفت: نان لواش زنجان امتیاز ۹۷.۶، تافتان ۱۰۰، نان بربری ۹۷ و سنگک امتیاز ۹۸ کسب و در مجموع در بخش تافتان و بربری رتبه اول کشوری و در بخش سنگک پس از استان البزر و در بخش لواش پس از استان کرمان در رتبه دوم کشوری در اسفند ماه سال گذشته قرار گرفت.

وی افزود: میانگین نمره کشوری کیفیت در نان لواش ۸۴.۸۱، تافتان ۸۵.۲۲ و بربری ۸۵.۹۶، و سنگگ ۸۷.۹۱ لحاظ می‌شود که میانگین امتیاز همه نان‌های تولیدی استان زنجان در اسفند سال گذشته نمره ۹۸.۱۵ بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ادامه داد: مرکز پژوهش‌های غلات کشور با توجه به استاندارد ۲۶۲۸ (روش آزمون نان‌های سنتی) وضعیت کیفی نان‌های تولیدی در سطح کشور را بررسی و سپس نتایج را اعلام می‌کند.

زمانی گفت: بر اساس آخرین ارزیابی انجام شده توسط مرکز پژوهش‌های غلات کشور همه نان‌های تولیدی استان زنجان رتبه اول و دوم را به لحاظ کیفیت در کشور کسب کرده است.


دیگر خبرها

  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند