Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکا مودریچ از بازی حساس چهارشنبه شب مقابل پاری سن ژرمن می گوید

لوکا مودریچ هم در کنار سرمربی تیم، کارلو آنچلوتی، به کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با پاری سن ژرمن رفت. رئال مادرید چهارشنبه شب از دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان شاگردان پوچتینو است.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، هافبک با تجربه و کروات در خصوص دیدار برگشت گفت:

مطمئنم برنابئو نقش مهمی برای ما ایفا خواهد کرد چون بازی در خانه معنای زیادی برای ما دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی فوق العاده ای خواهد بود. خیلی از این بازی ها انجام داده ایم و حمایت هواداران بسیار مهم خواهد بود چون به تمام کمک آنها نیاز خواهیم داشت، همانطور که مقابل سوسیداد به ما کمک کردند، و وقتی شرایط خارجی سخت می شود، آنها حتی بیشتر ما را به تلاش ترغیب می کنند و این کاری است که همیشه در بازی های بزرگ انجام می دهند.

هر بازی متفاوت است. مهم ترین مسئله این است که به میدان برویم و هر آنچه مربی خواسته را اجرا کنیم. باید شخصیت خود را نشان دهیم و انرژی خوب و جنگندگی بازی مقابل سوسیداد را داشته باشیم. اگر موفق به انجام این کار شویم، شانس خیلی خوبی برای صعود به دور بعد خواهیم داشت. باید تمام سعی خود را بکنیم. فکر می کنم فشار روی هر دو طرف وجود دارد. آنها هم می خواهند صعود کنند، ما هم. آنها تمام تلاش خود را برای قهرمانی در اروپا می کنند و موفق نشده اند و این نشان می دهد که قهرمانی در لیگ قهرمانان چقدر سخت است. ما 4 بار طی 5 سال فاتح این رقابت ها شدیم و به نظر راحت می آمد.

جانشینی کاسمیرو

غیبت کاسمیرو مایه تأسف است چون همگی دقیقاً می دانیم که او چه اهمیتی در سیستم بازی ما دارد، اما بازیکنان دیگری مثل والورده و کاماوینگا را هم داریم که توانایی ارائه عملکردی خوب را دارند. امیدوارم کروس آمادگی خود را به دست آورد و من هم کاری که همیشه انجام می دهم را تکرار خواهم کرد و کمی هم سعی در پوشش دادن جای خالی کاسمیرو خواهم داشت. همگی باید کمی بیشتر تلاش کنیم مخصوصاً در جنبه های دفاعی بازی؛ مطمئنم هرکس که فردا بازی کند عملکرد خوبی ارائه خواهد کرد.

مصدومیت ام باپه

حتی به آن اشاره هم نکرده ایم. ما فقط روی خودمان تمرکز کرده ایم. امیدواریم که او مصدوم نشده باشد چون ما مصدومیت هیچکس را نمی خواهیم. اگر فردا بازی کند، 100% آماده است. اگر 100% آماده نباشید، شرکت در این نوع بازی ها کار خوبی نیست. همه ما دوست داریم که در کنار بازیکنان بزرگ به میدان برویم، ام باپه هم یکی از آنهاست، بنابراین دوست دارم که کنار او بازی کنم. او بازیکن پاری سن ژرمن است و خواهیم دید که در آینده چه می شود.

بازی با 4 هافبک؟ این سوالی است که باید از سرمربی بپرسید. ما باید با انرژی و جدیت به میدان برویم. سرمربی تصمیم می گیرد که کدام سیستم بیشتر به ما کمک می کند. باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم، نمایش فوق العاده ای داشته باشیم و هر کاری که می توانیم برای صعود انجام دهیم.

تقریباً هر روز با سرخیو راموس صحبت می کنم، ملاقات دوباره با او زیبا خواهد بود. استقبال از او؟ او اسطوره این باشگاه است، نه به خاطر اینکه دوستیم، بلکه او بهترین مدافع تاریخ رئال مادرید است. برنابئو با محبت زیادی از او استقبال خواهد کرد.

تمدید قرارداد

نمی خواهم الان در مورد تمدید قراردادم صحبت کنم، بازی فردا مهم تر است و من روی این بازی تمرکز کرده ام. پیام من به هواداران این است که آنها باید از تیم حمایت کنند و پشت ما باشند، چون به آنها نیاز داریم و حمایت آنها برای ما کلیدی و حیاتی خواهد بود. مطمئنم این حمایت را خواهیم داشت.

ادواردو کاماوینگا

ادو در بازی قبلی عالی کار کرد، او جوان است، و باید همین مسیر را ادامه دهد و باید نسبت به او صبور باشیم. من شخصیت او را دوست دارم، ترسو نیست و باید همینطور ادامه دهد. اینجا هستیم تا به او کمک کنیم. اینکه کاماوینگا بازی فوق العاده ای داشت اتفاقی نیست. آینده درخشانی در پیش دارد و هم امروز و هم در آینده مهره مهمی برای رئال مادرید خواهد بود. اجازه دهید او رشد کند و مطمئنم به مادرید کمک خواهد کرد.

نیمار؟ او بازیکن بزرگی است، دوستش دارم. واقعاً این نوع بازیکنان را دوست دارم، البته که او برای ما خطرناک است، مثل سایر بازیکنانی که آنها دارند. او از مصدومیتی طولانی مدت برمی گردد، اما با انجام یک بازی هم می تواند آسیب زیادی وارد کند. او یک بازیکن در کلاس جهانی است.

اخبار داغ 

پیشنهاد وسوسه‌ انگیز به مهدی سیدعلی؛ دربی را سوت بزن و خداحافظی کن! دراگان اسکوچیچ ارزان‌ ترین مربی در جام جهانی 2022 فسخ قرارداد اسپانسرینگ روبرت لواندوفسکی با هواوی به دلیل ارتباط با ارتش روسیه هری کین از رکورد گلزنی تیری آنری در لیگ برتر عبور کرد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید دوست دارم برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 1-0 بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل جیووانی البر (2001/5/1) / فیلم

23 سال پیش در چنین روزی و در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2000/01،‌ رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند.جیووانی البر، مهاجم برزیلی بایرن مونیخ با به ثمر رساندن این گل، زمینه ساز پیروزی 1-0 تیمش در این دیدار خارج از خانه بود.

دانلود (2.1MB)

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل جیووانی البر (2001/5/1) / فیلم
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)