Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود رمضانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تاکنون ۶۱ مجوز فعالیت برای چاپخانه در استان صادر شده که از این تعداد ۳۰ مجوز فعالیت برای چاپخانه در مرکز استان صادر و ۳۱ مجوز دیگر برای شهرستان‌های دیگر است.

به گفته وی حدود ۷۰ درصد سفارشات چاپ در داخل استان انجام می‌شود که دلیل آن این است که بیشتر نشریات خراسان جنوبی در داخل استان چاپ می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: چاپخانه‌های استان پاسخگوی سفارشات استان‌های همجوار از جمله کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و همچنین کشور افغانستان می‌باشند.

رمضانی تصریح کرد: چاپخانه دیجیتال نیز با هدف ارائه خدمات سریع و مطلوب به شهروندان اسدیه به تازگی راه اندازی شده است.

وی با بیان این که یکی از اصلی ترین عوامل توسعه فرهنگ یک جامعه، فعالیت مؤثر چاپخانه‌ها است، ادامه داد: حیات کتب و نشریات وابسته به فعالیت مجموعه‌های مربوط به چاپ است و از طرفی دیگر چاپخانه‌ها نقشی محوری در توسعه صنعت استان و در چرخه تولید و زنجیره ارزش محصولات ایفا می‌کنند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: اعطای پروانه تأسیس در اسدیه نیز در راستای ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق مرزی و محروم استان انجام شده است.

رمضانی اضافه کرد: قدمت صنعت چاپ استان به بیش از ۶۰ سال می‌رسد و در حال حاضر چاپخانه‌های استان با تجهیزات و امکانات به روز و با کیفیت محصولات چاپی بالا، همتراز و همسطح با چاپخانه‌های دیگر استان‌ها فعالیت می‌کنند.

کد خبر 5442200

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی چاپخانه بیرجند بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه درختکاری سفر استانی گرد و غبار عکس استانها شیوع کرونا جهاد تبیین ایلام مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

کد خبر 848688 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی از عصر امروز
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق