Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر اقتصاد گفت: درآمد گمرک در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۰ با احتساب حقوق ورودی، سایر عوارض و مالیات بر ارزش افزوده به میزان ۳۳ هزار و ۲۷۰ میلیارد و ۷۹۲ میلیون تومان بوده است.

به گزارش مشرق، علیرضا مقدسی،‌ در رابطه با درآمد گمرک در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۰ گفت: درآمد گمرک در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۰ با احتساب حقوق ورودی، سایر عوارض و مالیات بر ارزش افزوده به میزان ۳۳ هزار و ۲۷۰ میلیارد و ۷۹۲ میلیون تومان بوده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: عدلیه درباره فساد کالا در گمرکات کشور برخورد قضایی دارد

وی بیان کرد: این میزان در ۱۱ ماهه سال ۱۳۹۹ به میزان ۲۴ هزار و ۶۰ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان بوده است.

رئیس کل گمرک ایران در ادامه خاطر نشان کرد: میزان درآمد گمرک در ۱۱ ماه سال جاری بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده به میزان ۲۱ هزار و ۱۰ میلیارد و ۵۹۱ میلیون تومان بود که نسبت به ۱۱ ماهه سال قبل ۴۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

مقدسی در ادامه گفت: این رقم در ۱۱ ماهه سال ۱۳۹۹ به میزان ۱۴ هزار و ۸۵۶ میلیارد و ۶۳۹ میلیون تومان بوده است.

معاون وزیر اقتصاد در ادامه بیان کرد: درآمد ۱۱ ماهه سال جاری گمرک فقط از محل حقوق ورودی، (عمومی و اقتصادی) به میزان ۱۸ هزار و ۵۰ میلیارد و ۱۳۶ میلیون تومان بوده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد رشد داشته است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت اخبار اقتصادی گمرک وزارت اقتصاد اقتصاد عراق گمرک ایران ایران خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت میلیون تومان بوده ۱۱ ماهه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • پایان صدر نشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور در سال ۱۴۰۲