Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان با صدور حکمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان با صدور حکمی مهرداد جهاندیده را به عنوان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب کرد. جهاندیده پیش از این مدیرکلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان را عهده‌دار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از حکم استاندار سیستان و بلوچستان آمده: انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی،مردمداری، قانونمداری، پاکدستی و فساد ستیزی و مفادعهدنامه مدیران دولت مردمی با اتخاذ تدابیر مناسب نسبت به هماهنگی و پیگیری اجرای برنامه ها و اهداف توسعه روستایی بر اساس تعیین اولویت های طرح های عمرانی در روستاها همچنین تعامل و هماهنگی با دستگاه های مربوطه در تدوین و به سامان رساندن طرح‌های توسعه اقتصادی بر اساس استعدادهای مناطق به منظور تقویت سرمایه‌گذاری علی الخصوص در زمینه کشاورزی، دامپروری، گردشگری، صنایع کوچک و تبدیلی معادن و صنایع مرتبط و نیز نظارت و گزارش گیری مستمر از نحوه اجرای مصوبات و پیشرفت پروژه ها و توجه جدی به مناطق روستایی به ویژه روستاهای مرزی و کمتر توسعه یافته و محروم، موفق و موید باشید.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتصاب سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۰۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  محمد رضا علیمرادی گفت: در پی بارش‌های فرا نرمال در جنوب استان، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و همچنین سرریز شدن سد‌های جنوب استان شاهد جا‌بجایی گونه تمساح از مناطق زیست طبیعی به سایر نقاط هستیم.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: در ادامه گشت و کنترل‌های یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار و همچنین در پی دریافت گزارش‌های مردمی دوستداران محیط زیست مبنی بر وجود تمساح، مامورین اجرایی پاسگاه‌های محیط بانی نگور و درگس اقدام به جاجایی این گونه‌ها کردند.
محمدرضا علیمرادی تصریح کرد: در روز‌های اخیر این سومین گونه تمساح است که از زیستگاه‌های طبیعی خارج شده که پس از بیومتری و اطمینان از سلامتی در زیستگاه اصلی و امن منطقه حفاظت شده باهوکلات رهاسازی شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از شهروندان و دوستداران محیط زیست درجنوب استان خواست: در صورت مشاهده هر گونه حیات وحش مراتب را به نزدیکترین اداره محیط زیست شهرستان اطلاع و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • خدمات به اتباع خارجی صرفا با کارت شناسایی جدید و مدارک معتبر انجام می‌شود
  • انتصابات جدید در گیلان
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند