Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه ای اعلام کرد: مهلت ثبت‌نام جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء سال ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۴ امشب به پایان می رسد.

به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه امده است:

"متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام جذب اختصاصی تصدی منصب قضاء سال ۱۴۰۰ در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به نشانی qazahrm.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir و مطالعه دقیق شرایط و ضوابط نسبت به ثبت‌نام در مهلت مقرر اقدام نمایند.
 
به داوطلبان توصیه می شود با توجه به حجم بالای مراجعه در ساعات پایانی، فرایند ثبت نام را هرچه سریعتر به اتمام رسانند و از موکول کردن ثبت نام به ساعات پایانی خودداری کنند."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون قضاوت 1400 قوه قضائیه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت

مهلت ثبت‌نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 749293

دیگر خبرها

  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر - اختصاصی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد