Web Analytics Made Easy - Statcounter

چنگیز جهانگیری گفت: با توجه به واکسیناسیون سراسری و برداشتن محدودیت‌های تردد شاهد رشد چشمگیر بالغ بر ۲۳۳ درصدی تردد مسافرین از پایانه مرزی سرو در یازده ماهه گذشته سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

او کفت: در همین مدت با رشد بالغ بر ۶۷۶ درصد نسبت به سال گذشته، ۱۸ هزار و ۸۴۷ تردد کامیون نیز از طریق این پایانه مرزی انجام گرفته است که شامل ۲۵۷۲ کامیون ورودی و ۱۶۲۷۵ کامیون خروجی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری گفت: تا پایان بهمن ماه سال جاری با برداشتن محدودیت‌های مسافری ۲۳ ناوگان اتوبوسی از طریق پایانه مرزی سرو تردد کردند که شامل ۱۱ اتوبوس ورودی و ۱۲ اتوبوس خروجی بوده و این درحالی است که در زمان مشابه سال گذشته هیچگونه تردد ناوگان اتوبوسی در این پایانه انجام نشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرز تردد مسافر پایانه مرزی آذربایجان غربی ارومیه پایانه مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانى استان آذربایجان غربی اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و سریعاً آن را متوقف کردند.

سردار محمد احمدی گفت: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که در بخش های مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

وی افزود: راننده خودرو از محل متواری شد و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • جهش چشمگیر ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا کند شد