Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، میراکبر رضوی مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی در این‌باره اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضای سفرهوایی در ایام نوروز با دستور و پیگیری رئیس سازمان، ستاد ویژه سفرهای نوروزی با حضور دست اندرکاران صنعت تشکیل شد.

بیشتر بخوانید:

قیمت بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس نباید در ایام نوروز افزایش یابد

وی با اشاره به ابلاغ مصوبات این ستاد به ایرلاین‌ها، افزود:‌ ارتقاء کیفیت خدمات رسانی، تکریم مسافرین، کاهش تاخیرات و ایجاد همدلی، همکاری و همگرایی بیشتر در بین مسئولان و دست اندرکاران صنعت هوایی از اهداف این ستاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: از تعداد 934 مجوز صادره برای پروازهای خارجی نوروز، 813 مجوز به شرکتهای هواپیمایی داخلی و 121 مجوز به شرکتهای هواپیمایی خارجی اختصاص یافته است. همچنین  889 مجوز پرواز برای شرکتهای هواپیمایی داخلی در مسیرهای داخل کشور صادر شده است. لذا این شرکتها باید از ظرفیت ایجاد شده جهت خدمت رسانی و جلب رضایت بیشتر مسافرین هوایی استفاده نمایند.

وی تصریح کرد: با توجه به هدف اصلی این سازمان در نظارت برایمنی و امنیت پروازها، بررسی و چک محسوس و نامحسوس سازمان از عملیات هوانوردی شرکتها و فرودگاهها در ایام نوروز بویژه در حوزه عملیاتی همچون تجهیزات فنی، هواپیما، گروه پروازی و سرویس دهی در فرودگاه افزایش خواهد یافت.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی گفت: قیمت بلیت هواپیما براساس لیست اعلامی در سایت انجمن شرکتهای هواپیمایی طی آذرماه امسال تعیین شده و در ایام عید به هیچ عنوان افزایش پیدا نخواهد کرد.

رضوی با تاکید بر این‌که سازمان هواپیمایی کشوری با هرگونه تخلف برخورد می‌کند، اضافه کرد:‌ برای جلوگیری از بی نظمی و اقدام به موقع در مواجهه با اتفاقات غیر مترقبه، شیفت های مدیریتی شبانه روزی در شرکتهای هواپیمایی تشکیل شده است. با توجه به اهمیت کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی شرکتهای هواپیمایی ملزم به اتصال به سامانه ایران من برای چک مسافرین هستند.

وی یادآور شد: پذیرایی از مسافرین براساس استانداردهای مشخص شده در پروازهای داخلی بالای یک ساعت الزام بوده و با توجه به کمبود ناوگان هوایی کشور و لزوم تامین هواپیمای جایگزین، شرکتهای هواپیمایی با همکاری و همیاری از امکانات یکدیگر جهت پوشش پروازها، جلوگیری از تاخیرات مضاعف و انتقال مسافران به مقاصد مشترک استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: در زمان تاخیر پروازها، حضور در بین مسافران، اطلاع رسانی به‌موقع و تکریم مسافران با توجه به دستورالعمل های صادره سازمان هواپیمایی کشوری در حوزه حقوق مسافر به طور کامل انجام می‌شود. همچنین در جهت افزایش خدمت رسانی به مسافران در پروازهای داخلی و با همکاری شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، ساعات استفاده از فرودگاههای خاص افزایش یافته تا محدودیت عملیات پروازی کاهش یابد. از جمله فرودگاه کیش که از تاریخ 25 اسفند الی 20 فروردین ماه 1401 به صورت 24 ساعت فعال و آماده ارائه خدمات به هموطنان کشور خواهد بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1132752 برچسب‌ها قیمت بلیت هواپیما

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قیمت بلیت هواپیما شرکتهای هواپیمایی قیمت بلیت هواپیما سازمان هواپیمایی ایام نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند

آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با حاجی عباسی دبیرکل حزب جامعه زینب، نخستین حزب بانوان در کشور که در پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد با تسلیت شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: مناسبت‌های مذهبی هر سال با اتفاقاتی همراه می‌شود که باید سیره اهل‌بیت(ع) نسبت به آن اتفاقات را دریابیم و از آن در عمل استفاده کنیم.

وی با اشاره به مبارزات مردم فلسطین و مقاومت آنان در مسیر احیاء عزت و سربلندی که از دست داده‌اند، گفت: مناسب است که در این ایام سیره امام صادق (ع) نسبت به مبارزه برای حفظ عزت و سربلندی مسلمانان را مدنظر قرار دهیم و روایات که در این زمینه فرموده‌اند را نصب العین خود قرار دهیم.

امام‌جمعه قم ادامه داد: ما ایام میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را در پیش داریم که باید این ایام که دهه کرامت نام گرفته فرصت و ظرفیتی باشد برای معرفت بیشتر زیرا در دستگاه اهل‌بیت (ع) هرکسی که معرفت بیشتری داشته باشد بهتر جواب می‌گیرد.

وی با بیان اینکه فرزندان موسی بن جعفر (ع) و سایر ائمه در جای‌جای ایران مثل ستاره می‌درخشند، افزود: حضور این امام‌زادگان در نقاط مختلف از روی حکمت بوده و در مورد حضرت معصومه (س) نقل شده است که امام صادق (ع) در زمانی که امام هفتم هنوز به دنیا نیامده بودند فرمودند به‌زودی دختری از نسل من در شهر قم دفن می‌شود و از حضور ایشان در قم خبر دادند.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه حضور امامزادگان در کشور ما و سایر نقاط یک حضور هدفمند بوده است، گفت: این که یک دختر از اهل‌بیت(ع) چنین بارگاه و حرمی در ایران دارد یک نشانه از نشانه‌های الهی است که نیازمند تأمل و تفکر است.

وی با بیان اینکه ما باید نسبت به حزب و الزامات آن توجه قرآنی و اهل بیتی داشته باشیم تا به نتیجه برسیم، گفت: اگر این توجه نباشد سرگرم امور دنیا خواهیم شد، ولی اگر این توجه وجود داشته باشد از حزب خداوند می‌شویم که به فرموده قرآن کریم از مفلحون و رستگاران خواهیم شد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه باید ویژگی‌های حزب‌الله را از قرآن و روایات استخراج کنیم و خود را با آن تطبیق دهیم، افزود: باید مواردی که در قرآن و روایات کلمه «منّا» و «لیس منّا» آمده است را موردتوجه قرار دهیم تا ببینیم که چه افرادی از حزب خدا و اهل‌بیت به شمار آمده‌اند و چه افرادی خارج از این حزب محسوب شدند.

وی توجه به توان و ظرفیت‌های شخصی و شخصیتی خود را مهم دانست و ادامه داد: نشان‌دادن استعدادها و ظرفیت‌های افراد از کارهای بزرگ است و رسالت پیامبران همین بوده و آمدند بگویند که شما انسان‌ها چه ظرفیت‌هایی دارید.

دیگر خبرها

  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد