Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@00:12:15 GMT

تیر نیمار امسال به سنگ می‌خورد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۰۸۵۸

تیر نیمار امسال به سنگ می‌خورد؟

ممکن است نیمار، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، سنت‌شکنی کند و در روز تولد خواهرش رافائلا سانتوس (در صورتی که روز چهارشنبه بتواند از مصدومیت فرار کند) مشغول بازی در زمین فوتبال باشد.

پاریسی‌ها در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می‌روند. نیمار در پیروزی ۱-۰ بازی رفت ماه گذشته به کیلیان امباپه، پاس گل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بازی برگشت درست دو روز قبل از تولد ۱۱ مارس خواهرش می‌افتد. و اگر در مادرید از مصدومیت جلوگیری کند، به اندازه کافی آمادگی دارد تا در بازی لیگ یکشنبه مقابل بوردو بازی کند.

به طور تصادفی (!) سوپراستار برزیلی تقریباً همیشه درست قبل از اینکه خواهرش تولد خود را جشن بگیرد، مصدوم می‌شود! «طلسم» تولد از زمان بازی نیمار در بارسلونا در سال ۲۰۱۵ آغاز شد. پس از گرفتن کارت‌های زرد زیادش از بازی محروم شد و بارسا به او اجازه داد در جشن تولد شرکت کند. تاریخ سال بعد تکرار شد و نیمار با محرومیت دیگری مواجه شد و توانست در تولد خواهرش با تم دیزنی شرکت کند. در سال ۲۰۱۷، مصدومیت عضلانی او را از بازی مقابل دپورتیوو لاکرونیا که قرار بود فردای روز تولد سانتوس برگزار شود، محروم کرد. این الگوی وحشتناک به دنبال نیمار تا پی‌اس‌جی هم آمد.

نیمار آنقدر عاشق خواهرش است که تصویرش را روی بدن خود خالکوبی کرد. در مورد خواهرش گفت: «قلب من مال توست، عشق من مال توست، لبخند من مال توست، روز من، شب من، آرزوی من، بهترین همراه من.»

هنوز مشخص نیست که رافائلا سانتوس امسال برای تولدش چه برنامه‌ای در نظر دارد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال با لوکاس واسکز و 10 نفر دیگر مقابل بایرن در مونیخ. 

با محرومیت کارواخال، شماره 17 جایگاه تضمینی خود را در یازده‌تای ابتدایی به‌عنوان مدافع راست دارد. یک دوئل تاریخی برای او زیرا لوکاسِ جدید، دقیقاً مقابل بایرن "متولد" شد. 

در نیمه نهایی 2018 مقابل باواریایی‌ها بود که لوکاس برای اولین‌بار به‌عنوان مدافع راست به میدان رفت. بعد از اینکه در بازی رفت به دلیل مصدومیت کارواخال مجبور شد جای او را بگیرد، در بازی برگشت نیز زیدان به او اعتماد کرد و لوکاس در برنابئو مدافع راست رئال شد.

نه اشرف و نه ناچو و نه هیچ گزینه دیگری به لوکاس ترجیح داده نشد. رئال با لوکاس در دفاع راست به سومین فینال متوالی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و او آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت تا زیدان به انتخاب و اعتمادش افتحار کند.

رئال مادرید-بایرن اولین آزمون بزرگ لوکاس به‌عنوان مدافع راست بود. در بازی‌های قبلی لوکاس همیشه نقش وینگر را برعهده می‌گرفت اما پس از بایرن-رئال، زیدان و سپس مربیان بعدی رئال متوجه شدند که می‌توان روی لوکاس به‌عنوان مدافع راست نیز حساب کرد. لوکاس هفته قبل در ال‌کلاسیکو بی‌نظیر کار کرد و فردا شب نیز رئالی‌ها چشم بسته به او در آلیانز اطمینان دارند.

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟