Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک درباره چالش‌هایش با علیرضا دبیر گفت: وقتی دبیر کشتی می‌گرفت، کنار تشک بودم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلام محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی پس از برگزاری مجمع عمومی کمیته ملی المپیک درباره اظهارات علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی در این مجمع اظهار داشت: ۲۵ سال است که دبیر را می‌شناسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ورزش ایران در میادین بین‌المللی کشتی خیلی زحمت کشید و یک مدال طلای المپیک دارد. آدم بسیار باارزشی است. در مجامع هم باید چالش باشد و مگر می‌شود در یک مجمع بنشیند و یک نفر بگوید این کار را بکنید و همه بگویند چشم. چنین چیزی وجود ندارد و در مجمع بحث می‌شود.

وی ادامه داد: بحث های ما هم اداری، قانونی و اساسنامه ای بود که روی آنها رای‌گیری کردیم‌. با هم بحث شخصی و خصوصی نداشتیم. به تصمیم جمعی هم احترام می‌گذاشتیم‌.
عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک درخصوص چالش های خودش با دبیر، گفت: همه بحث‌های ما اساسنامه‌ای و قانونی بود. باید در مجامع بحث کنید و حرف بزنید تا سایرین هم قانع شوند و صحبت کنند اما شخصا برای دبیر که یک قهرمان ورزشی است، بسیار احترام قائل هستم. زمانی که روی تشک می‌رفت کنار تشک بودم، کشتی‌هایش را دیدم و لذت بردم.

علیپور اضافه کرد: دبیر برای ایران افتخار آورده، دوست خیلی خوبم است و همیشه قابل احترام است ولی اینجا بحث‌های اساسنامه‌ای مجمع را داشتیم. همه باید به چیزی که جمع تصمیم گرفت احترام بگذاریم و آن را اجرا کنیم.

وی درخصوص اینکه آیا هیات اجرایی از مجمع مجوز ادامه فعالیتش را گرفت، گفت: بله. صالحی امیری حضور دارد و می‌تواند درمورد مجمع بیشتر صحبت کند.
انتهای پیام/


 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، مراسم تقدر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس امروز چهارشنبه برگزار شد. در این مراسم از محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، امیرعلی آذرپیرا و یونس امامی کشتی‌گیران استان تهران حاضر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط احمد وحیدی وزیر کشور و علیرضا فخاری استاندار تهران تقدیر بعمل آمد.

وزیر کشور در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از تلاش هیات کشتی استان تهران، برای نمایندگان کشتی کشور به خصوص کشتی‌گیران استان تهران در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرزوی موفقیت کرد. در این مراسم دکتر علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان و قاسم علی عسگری رئیس هیات کشتی استان تهران نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094005 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • سکوت دبیر و ادامه جولان چاقوکش‌ها در کشتی
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • فقط یکی از معلم‌ها می‌داند
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • (عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست