Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@17:42:08 GMT

صعود یاران نوراللهی و قایدی به فینال لیگ کاپ

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۱۲۱۴

صعود یاران نوراللهی و قایدی به فینال لیگ کاپ

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، در نخستین مسابقه دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ‌کاپ فوتبال امارات، تیم شباب الاهلی در حالی که مثل دیدارهای اخیرش احمد نوراللهی را به‌عنوان هافبک دفاعی در ترکیب ابتدایی داشت و مهدی قایدی را برخلاف بازی قبل جزو نفرات ذخیره می‌دید، از ساعت ۱۷:۱۵ امروز به مصاف الوحده رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاران نوراللهی و قایدی که هفته گذشته در مسابقه رفت مرحله نیمه نهایی لیگ‌کاپ به برتری یک بر صفر خانگی مقابل الوحده دست پیدا کرده ولی چهار روز قبل در مسابقه لیگ برتر امارات مغلوب این تیم شده بودند، امشب دوباره توانستند یک پیروزی دیگر کسب کنند و فینالیست شوند.

شباب الاهلی در شرایطی نیمه اول را با پیروزی جالب توجه سه بر صفر مقابل الوحده مدعی به پایان رساند که احمد نوراللهی، هافبک ایرانی این تیم روی سومین گل تیمش تاثیرگذار ظاهر شد.

احمد نوراللهی که در فصل جاری لیگ برتر امارات ۱۶ بار به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده و در دیدار اخیرشان هم یک پاس گل داده بود، در دقیقه ۴۴ با توپ‌گیری در میانه زمین یک ضد حمله سریع برای شباب الاهلی تدارک دید که پاس رو به جلوی او برای عبدالله النقبی را این بازیکن با پاس در عمق به توماس اولسن رساند تا این بازیکن با شوت فنی بغل پا به گوشه دروازه الوحده، تیمش را به گل سوم برساند.

الوحده در نیمه دوم نتوانست کار خاصی از پیش ببرد و فقط یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا در نهایت با نتیجه ۳ بر یک در این دیدار خانگی شکست بخورد و شباب الاهلی نیز با برتری ۴ بر یک در مجموع دو مسابقه، راهی بازی فینال لیگ‌کاپ فوتبال امارات شود.

نوراللهی، هافبک ایرانی و مرد ثابت خط میانی شباب الاهلی، در دیدار امشب مقابل الوحده حضور ۸۳ دقیقه‌ای در زمین داشت، اما مهدی قایدی فرصت حضور در مسابقه را به‌دست نیاورد.

     

 

منبع: ورزش3 اخبار مرتبط ۲۲:۴۸:۴۴ رویای قهرمانی قایدی و احمد نور به باد رفت ۰۳:۲۱:۳۲ شباب‌ الاهلی از امیرکاپ حذف شد ۰۸:۴۶:۰۰ گل زیبای نوراللهی روی پاس قائدی در لیگ فوتبال امارات ۱۲:۰۷:۲۴ آخرین شانس قهرمانی نوراللهی و قایدی در امارات ۰۲:۰۳:۰۸ پنالتی از دست رفته نوراللهی مقابل شارجه + فیلم ۲۱:۲۲:۰۰ نوراللهی و قائدی در ترکیب اصلی شباب الاهلی مقابل شارجه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال احمد نوراللهی مهدی قایدی فوتبال امارات شباب الاهلی لیگ کاپ امارات شباب الاهلی لیگ کاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟

به گزارش خبرگزار خبرآنلاین، مهدی قایدی فصل کاملاً موفقی را سپری کرده است. او جدا از موفقیت در عرصه باشگاهی، در جام ملت‌های آسیا با تیم ملی هم نمایش مطلوبی ارائه کرد و تنها ایرانی‌ بود که توانست در تیم منتخب قطر ۲۰۲۳ قرار بگیرد. از اواخر اسفند شایعاتی پیرامون جدایی قایدی از فوتبال امارات و پیوستن او به تیم‌های اروپایی مطرح شده است و حتی یکی از مجریان مشهور اماراتی نیز حدوداً دو ماه قبل مدعی شد مهدی از فوتبال بلژیک و پرتغال پیشنهاد دارد.

بنابر روایت خبر ورزشی، در همین رابطه شنیده‌ها حکایت از آن دارد که هلندی‌ها نیز به دنبال جذب ملی‌پوش استقلالی هستند و هیچ بعید نیست قضیه در خرداد ماه حالت رسمی و جدی به خودش بگیرد. اتفاقی که اگر رخ بدهد و البته علیرضا جهانبخش نیز فصل آینده در هلند باقی بماند موجب خواهد شد ملی‌پوش پرسابقه کشورمان در سرزمین گل‌ها از تنهایی خارج شود. البته با توجه به اینکه مهدی قایدی عضو رسمی باشگاه شباب الاهلی بوده و به صورت قرضی در اتحاد کلبا فوتبال بازی می‌کند، اگر داستان پیشنهادات اروپایی رسمی شود، آنگاه متقاضیان این بازیکن باید با باشگاه الاهلی وارد مذاکره شوند و اگر چنین اتفاقی هم رخ ندهد، مهدی باید به این باشگاه بازگردد مگر اینکه اتحاد کلبا برای در اختیار داشتن و حفظ کردن ملی پوش ایرانی پیشنهاد جدیدی ارائه کند.

با توجه به درخشش قایدی، حتی اگر اروپایی‌ها هم او را نخواهند ،قطعاً خود الاهلی برنامه ویژه‌ای برای این بازیکن در فصل آینده لیگ حرفه‌ای امارات مد نظر قرار می‌دهد و چنین مهره‌ای را از کف نخواهد داد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899546

دیگر خبرها

  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • ماشین گلزنی قایدی از کار افتادنی نیست / تساوی اتحاد کلبا و النصر در لیگ امارات
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟