Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران می‌گوید ملی‌پوشان ایران در نیمه دوم عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشتند اما شرایط دیدار مقابل میزبان آن هم در مصاف اول کار را برای ایران دشوار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، مهسا معتمدی مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران پس از شکست ایران مقابل قزاقستان میزبان در چهارچوب رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: بازی اول ما در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا برابر قزاقستان، میزبان مسابقات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قزاقستان سال‌های سال است که همواره در رده‌های مختلف در مسابقات بین‌المللی شرکت کرده و تجربه بین‌المللی بسیار زیادی دارد. متاسفانه یکی از دلایل باخت ما این بود که  بچه‌های ما تجربه بین‌المللی کمی دارند و شاید بتوان گفت که ۸۰ تا ۹۰ درصد از بازیکنان ما اولین بار بود که در مسابقه بین‌المللی شرکت می‌کردند که این موضوع به ویژه در نیمه اول بر روی شرایط تیم ما تاثیرگذار بود و ما نتوانستیم آن چیزی که می‌خواهیم را در زمین اجرا کنیم.


وی در ادامه افزود: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را مقابل قزاقستان داریم و این هم با شروع بازی کاملا مشهود بود، اما نیمه دوم بازیکان بسیار بیشتر خود را در زمین پیدا کردند و با جو سالن و تماشاگران آشنا شدند و توانستیم راحت‌تر در مقابل این تیم بازی کنیم و نبض بازی را در دست گرفتیم، اما متاسفانه به دلیل اختلافی که در نیمه اول ایجاد شده بود نتوانستیم نتیجه بازی را تغییر دهیم.


مربی تیم هندبال جوانان کشورمان در خصوص دیدار روز پنجشنبه برابر هندوستان، یادآوری کرد: رفته رفته شرایط بهتر خواهد شد و می‌توانیم در مقابل سایر تیم‌ها زیباتر بازی کنیم. امیدوارم بازیکنان از بازی بعدی روند رو به رشدی داشته باشند و بتوانیم نتیجه مطلوبی را به دست آوریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هندبال جوانان بین المللی مربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار به ساکت مدیون است

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی فعلی نساجی به‌عنوان سرمربی مس رفسنجان در آخرین مسابقه دور رفت پیش از وقفه جام ملت‌های آسیا با تساوی مقابل پرسپولیس بهانه یحیی گل‌محمدی برای جدایی از تیمش را مقابل او قرار داد و گل‌محمدی هم این موقعیت را پس نزد.

ساکت قبلا در تیم پدیده دستیار یحیی بوده و این دو به همراه حمید مطهری و داوود فنایی در سالی که پدیده به مقام سوم لیگ رسید، کادرفنی فوق‌العاده‌ای را تشکیل داده بودند. حالا ساکت الهامی سرمربی نساجی است و حمید مطهری هدایت تیم تراکتور را در دست دارد و یحیی نیز بیرون از گود اتفاقات فوتبال ایران را نگاه می‌کند، اگرچه دستی بر آتش تراکتور دارد.

در عین حال اوسمار ویه‌را، مربی برزیلی که در آن زمان در ابتدای راه مربیگری قرار داشت، در حال حاضر هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته و پس از دو نتیجه نه‌چندان قابل دفاع مقابل آلومینیوم و سپاهان در یک بازی بسیار دشوار دیگر در ورزشگاه وطنی تیمش را به دیدار نساجی خواهد فرستاد؛ تیمی با هواداران متعصب، فوق‌العاده و پرانرژی که به‌خاطر موقعیت خاص جدول لیگ یک نفس علیه پرسپولیس خواهند بود.

نساجی فصل گذشته در آخرین بازی با مربی جوان اسپانیایی مقابل پرسپولیس تحقیر شد و همواره در انتظار فرصتی برای جبران این نتیحه بود. آنها حتی در بازی رفت با یک مربی اسپانیایی دیگر (آلکازار) کار را برای پرسپولیس سخت کردند اما سرخ‌ها آن بازی را با گل شهاب زاهدی بردند. اما در بازی برگشت فضاها تنگ‌تر و سماجت‌ بیشتر خواهد بود و البته نساجی با اعتمادبه‌نفس ناشی از دو پیروزی بزرگ مقابل ذوب‌آهن و تراکتور حتی ممکن است به قصد برد وارد میدان بشود.

ساکت الهامی (بچه نازی‌آباد) هر چه که باشد هیچ ترسی از پرسپولیس و استقلال ندارد. او با همین نساجی و تراکتور فاتح جام حذفی ایران شده و مربی کاملا باتجربه‌ای است و در رختکن‌های بزرگ حضور داشته است. ضمن اینکه شیمی بین او و هواداران نساجی طوری به هم می‌خورد که انگار الکس فرگوسن روی نیمکت منچستریونایتد! به هر صورت ساکت که به‌نوعی نیمکت پرسپولیس را مقابل اوسمار ویه‌را گذاشته، به‌صورت بالقوه کسی است که می‌تواند نیمکت سرخ‌ها را از اوسمار خوش قیافه و خوش اخلاق که متولد پاسو فوندو است، بگیرد.

امروز در قائمشهر همه علیه پرسپولیس بسیج شده‌اند و بازی ترسناک و دشوار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • امروز مصاف دشوار عالمیان در یک هشتم نهایی
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود