Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-02@22:00:31 GMT

اولویت حفظ پایداری شبکه برق در دوران سخت پیش‌رو

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۱۵۶۸

معاون هماهنگی توزیع توانیر در نشست سراسری آمادگی برای پیک ۱۴۰۱، بر ضرورت تلاش و هماهنگی برای حفظ پایداری شبکه برق در دوران سخت پیش‌رو تاکید کرد.

به گزارش بازارنیوز، محمد اله داد معاون هماهنگی توزیع توانیر با بیان این که تا پیک ۱۴۰۱ زمان زیادی باقی نمانده است، از همه شرکت‌ها خواست که تمام برنامه‌های ابلاغی را به صورت یکپارچه و هماهنگ اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اله داد با اشاره به برنامه‌های تدوین شده و نیز نصب کنتور‌های هوشمند در کشور گفت: انتظار این است که برنامه‌ها امسال نسبت به سال گذشته بهتر اجرا شود.

معاون هماهنگی توزیع توانیر همچنین صدور صورتحساب‌های برق مصرفی بر اساس آیین‌نامه جدید را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات صورت گرفته باید دقت نظر بیشتری در این خصوص صورت گیرد.

اله داد همچنین یک ماهه شدن صدور قبوض را برنامه‌ای برای مدیریت مصرف توسط مشترکان عنوان و اظهار کرد: در همین زمینه اطلاع‌رسانی به مشترکان باید به صورت گسترده صورت گیرد.

در این نشست همچنین مهدی مقیم زاده معاون راهبری شبکه برق نیز کلیات تامین و تقاضای برق در تابستان ۱۴۰۱ را عنوان کرد و با اشاره به این که به منظور کاهش ناترازی در تابستان پیش‌رو باید برای مدیریت مصرف تا ۱۰ هزار مگاوات اقدام شود، از همه شرکت‌ها خواست که تفاهم‌نامه‌های امضا شده با صنایع و مشترکان را به منظور پتانسیل‌سنجی، زودتر از سال گذشته به شرکت مدیریت شبکه برق ارسال نمایند.

در این جلسه همچنین مدیران عامل شرکت‌های توزیع سراسر کشور به ارائه توضیحاتی از آخرین مراحل صدور صورتحساب‌ها و برنامه‌ریزی برای عبور از پیک بار ۱۴۰۱ پرداختند.






/بازار

برچسب ها: برق ، وزارت نیرو ، توانیر لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Quu

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: برق وزارت نیرو توانیر شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت سیما، محسن برمهانی معاون سیما در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه‌ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش‌های رسانه‌ای، از هم اکنون نسبت به تشکیل تیم‌های لازم محتوایی و اجرایی اقدام نموده و جلسات هماهنگی با شبکه‌ها و بخش‌های ذی‌ربط و همچنین هماهنگی با دستگاه‌های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

اخذ سیاست‌ها، چارچوب‌های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت‌ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه‌برنامه‌های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارایه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتا نیل به کنداکتور ویژه از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تاکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسؤولیت قدردانی شده است.

کد خبر 6093349 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود