Web Analytics Made Easy - Statcounter

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، امروز (سه‌شنبه) پس از رایزنی با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین، تماسی تلفنی با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه داشت و درباره راه‌های خاتمه دادن به خشونت در اوکراین بحث کرد.

طبق گزارش هاآرتص، رژیم صهیونیستی مدعی است تلاش می‌کند تا نقش میانجی را در حمله روسیه به اوکراین بازی کند و کاخ کرملین درباره تماس تلفنی امروز اعلام کرد: «پوتین در تماس امروز درباره ارزیابی مسکو از دور سوم مذاکرات بین مقامات روسیه و اوکراین خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

همچنین زلنسکی ساعاتی پیش در پیامی توییتری نوشت: «با نفتالی بنت صحبت کردم و از تلاش‌های او قدردانی کردم، ما درباره راه‌های پایان دادن به جنگ و خشونت بحث کردیم.»

در کمتر از ۳ ساعت پس از انتشار این پیام از سوی زلنسکی، کاخ کرملین از تماس تلفنی پوتین و بنت خبر داد.

پیشتر از این نیز روز شنبه، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین، اعلام کرد: «بنت در مسکو با پوتین ملاقات کرد تا درباره وضعیت اوکراین رایزنی کنند.»

بر اساس بیانیه رژیم صهیونیستی، ملاقات روز شنبه بنت و پوتین ۳ ساعت طول کشید.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفتالی بنت ولادیمیر پوتین رژیم صهیونیستی تحولات اوکراین ولودیمیر زلنسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گوگل فون یک آپدیت عجیب دریافت می کند که ممکن است برای بسیاری از کاربران تعجب برانگیز باشد. یک نسخه بتا از اپ نشان می دهد این شرکت تصمیم دارد ایموجی های صوتی را بیفزاید که در حقیقت جلوه های صوتی است که کاربران می توانند هنگام تماس تلفنی پخش کنند.

این ایموجی های صوتی در ۶ دسته مختلف دست زدن، خندیدن، گریه کردن، سروصدای جشن گرفتن ، صدای طبل زدن وغیره ارائه می شود. کاربر هنگام تماس تلفنی می تواند یک منو یا پرچم کوچک در پایین نمایشگر مشاهده و از طریق آن به این ایموجی ها دسترسی یابد.

نمی توان ادعا کرد این ویژگی جدید کارآمد است اما به نظر می رسد کاربران آن را پسندیده اند. البته در بلند مدت می توان میزان کارآمدی این ویژگی را مشخص کرد.

یک ارتقای قابل توجه برای این ویژگی افزودن صداهایی آپلود شده توسط خودکاربران، پیام های از پیش ضبط شده و گزینه تبدیل متن به صحبت کرددن است. این امر یک تجربه جالب به نطر می رسد و احتمالا تکامل یابد. با این وجود شرکت از کاربران خواسته تا از ایموجی های صوتی به طور مکرر در تماس با دوستان و آشنایانشان استفاده نکردند.

کد خبر 6094780 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • اینسایدر: برنامه پوتین جنگ همه‌جانبه با ناتو نیست، تضعیف درونی است
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • تحولات غزه؛ محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد