Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال، تیم فوتبال زندی بتن کلاردشت در حالی که تا لحظات پایانی با نتیجه ۲ بر یک از راگا پیش بود، بازی را با نتیجه ۳ بر ۲ به این تیم واگذار کرد تا راگا از منطقه سقوط فاصله بگیرد و بتواند با ۱۹ امتیاز در رده یازدهم قرار بگیرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که شهروند ساری توانسته بود ضمن برتری برابر حفاری اهواز، ۳ امتیاز ارزشمند را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا مدیران باشگاه شمالی مدعی شده‌اند که در دیدار راگا و زندی بتن کرمانشاه تبانی صورت گرفته تا تیم تهرانی بتواند در لیگ برتر فوتسال ماندنی شود. حالا مدیرعامل باشگاه شهروند ساری با ارسال نامه‌ای به سرپرست فدراسیون فوتبال اعلام کرده در هفته پایانی برابر مس سونگون حاضر نخواهد شد تا اتفاقات دیدار زندی بتن و راگا بررسی شود.

باید دید واکنش کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال چه خواهد بود و سرنوشت هفته پایانی لیگ فوتسال چه چیزی خواهد شد.

اخبار مرتبط ۱۷:۰۱:۵۱ داوران ایرانی، فینال فوتسال زنان کویت را سوت می زنند ۰۱:۴۷:۵۸ جشنواره گل گیتی پسند مقابل فردوس قم ۲۰:۱۹:۳۸ پیروزی مقاومت برابر صدرنشین لیگ برتر فوتسال ۱۷:۰۳:۲۶ ماجرای بازیکن غیر مجاز در لیگ برتر فوتسال چیست؟ ۱۹:۰۲:۰۹ قرارداد محمد کشاورز با گیتی پسند تمدید شد ۱۴:۵۳:۰۹ مجوز حرفه ای AFC از فوتبال به فوتسال رسید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال تبانی شهروند ساری تبانی در فوتسال لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فوتبال ۳۶۰

tags # علی پروین ، فوتبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است