Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@03:19:13 GMT

تیپ پاییزی سحر دولتشاهی+عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۲۲۳۱

سحر دولتشاهی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون ایران است. سحر دولتشاهی فارغ التحصیل رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می باشد. مادر سحر دولتشاهی نائیب رئیس فدراسیون شنا است. پدر سحر دولتشاهی مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر سال ۱۳۵۸ در تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سحر دولتشاهی لیسانس ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه دارد. مادر سحر دولتشاهی نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تور‌های دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است. خانواده سحر دولتشاهی ۵ نفره است و به جز خودش یک خواهر (نسیم دولتشاهی) و یک برادر (روزبه دولتشاهی) دارد. به نظر می‌رسد سحر دولتشاهی به تازگی ازدواجش با همایون شجریان را علنی کرده است.

عکس سحر دولتشاهی در خارج از کشور شروع فعالیت سحر دولتشاهی

فعالیت خود را از اوخره دهه 70 با تئاترهای دانشجویی کارش را شروع کرد.شروع حرفه ای در تئانر هم در سال 79 و 80 بود که از همین عرصه به فیلم فرزند صبح در سال 1383 معرفی شد و اولین حضور سینمایی خود را تجربه کرد، سپس با سریال کتابفروشی هدهد مرضیه برومند در سال 1386 نیز وارد قاب تلویزیون شد.

سحر دولتشاهی و سگ ترسناکش در ماشین+عکس ماجرای ازدواج و طلاق سحر دولتشاهی

او در 27 اسفند 87 با رامبد جوان بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما ازدواج کرد. آشنایی آنها از تئاتر شکل گرفت، دولتشاهی می گوید :دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می شناختیم تا اینکه بالاخره وقتش رسید کم کم حواسمان بیشتر به هم جلب شد تا بالاخره کار به ازدواج کشید، رامبد بعد از اینکه به من پیشنهاد ازدواج داد، آمد با پدرم صحبت کرد. بعد هم خواستگاری انجام شد.

طلاق آنها در سال 1393 در سکوت خبری انجام شد، تا مدت ها این جدایی از طرفین تایید نشد، سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود که هردومعتقد بودند نباید مردم وارد حریم خصوصی آنها بشوند !

سحر دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال 93 را در تنهایی و البته پرکاری در عرصه بازیگری دنبال کرده در گفتگو یی درباره این تنهایی بیان می دارد سال 93 در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم. تیپ بهاره "سحر دولتشاهی" + عکس

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سحر دولتشاهی سحر دولتشاهی بازیگر زن سحر دولتشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود

 مسئول برگزاری جام حذفی در مورد نحوه راهیابی قهرمان جام حذفی به رقابت‌های آسیایی توضیح داد.
فینال جام حذفی در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری جام حذفی پس از قرعه‌کشی این رقابت‌ها گفت: قرعه‌کشی مرحله یک چهارم و نیمه نهایی را انجام دادیم و معلوم شد چه تیم‌هایی در این مراحل با هم روبه‌رو می‌شوند. فکر می‌کنم شاهد بازی‌های خوبی باشیم و تیم شایسته قهرمان بشود چون یکی از سهمیه‌های لیگ نخبگان ماست. اگر قهرمان این جام در پلی آف پیروز شود می‌تواند در لیگ نخبگان حضور داشته باشد و اگر شکست بخورد در لیگ سطح دو آسیا حضور پیدا خواهد کرد.

او ادامه داد: این سی و هفتمین دوره جام حذفی است. دو دوره این جام پیش از انقلاب برگزار شده و بعد ۸ سال جام حذفی برگزار نشد و از سال ۶۵ از سر گرفته شد.

روشنک در مورد محل برگزاری فینال گفت: اولویت اول ما استان کرمان برای فینال است. فقط در صورتی که مس یا گل گهر به همراه یک تیم دیگر از خارج از کرمان به فینال راه پیدا کنند بنابر ملاحظات برگزاری فینال در زمین بی‌طرف در خارج از کرمان برگزار می‌کنیم. اگر دو تیم کرمانی باشند و اگر دو تیم خارج از کرمان فینالیست شوند در کرمان برگزار می‌شود.

او در این خصوص ادامه داد: طبیعی است که در فوتبال ما هیئت‌های استانی طرفدار تیم‌های خودشان هستند و به خاطر برابر بودن شرایط این تصمیم را می‌گیریم. ای کاش ما هم از ابتدا می‌توانستیم محل میزبانی را مشخص کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • وایرال شدن عکسی از جمیله علم‌الهدی در خارج از کشور
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • (ویدئو) قطار حامل سوخت از ریل خارج شد و آتش گرفت
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید | عکس
  • عکس سحر دولتشاهی و پیمان معادی وایرال شد