Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیفا به صورت رسمی تأیید کرد تیم ملی فوتبال روسیه از مسابقات پلی آف جام جهانی قطر کنار گذاشته شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فیفا، امروز، دفتر کمیته سازماندهی فیفا تصمیمات کلیدی را در رابطه با بازی های پلی آف اروپا برای جام جهانی 2022 قطر پس از مشورت با یوفا و انجمن های عضو فیفا اتخاذ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 الف) تعویق بازی اسکاتلند و اوکراین

 در 3 مارس 2022، اتحادیه فوتبال اوکراین به فیفا نامه نوشت و درخواست کرد که بازی(های) مقدماتی آن به دلیل عدم امکان سازماندهی سفر و تمرین یک تیم در شرایط فعلی، تغییر کند.

پس از مشورت با یوفا و چهار اتحادیه عضو شرکت کننده در مسیر A پلی آف مقدماتی اروپا، به اتفاق آرا در روحیه همبستگی با پذیرش این درخواست موافقت شد. بازی اسکاتلند و اوکراین که ابتدا برای 24 مارس 2022 برنامه ریزی شده بود، اکنون به پنجره موجود ژوئن موکول می شود و در نتیجه، دیدار برنده اسکاتلند - اوکراین و ولز - اتریش نیز به همین پنجره موکول خواهد شد.

همچنین توافق شد که بازی بین ولز و اتریش طبق برنامه در 24 مارس 2022 باقی بماند. برنامه های جایگزین برای تیم های آسیب دیده در پنجره مارس توسط طرف های مربوطه بررسی می شود. به همین ترتیب، جزئیات بازی‌های تغییر زمان‌بندی شده در زمان مقرر اعلام می‌شود و زمانی که این جزئیات نهایی شد، تقویم مسابقات بین‌المللی ماه ژوئن برای تیم‌های مربوطه تطبیق داده می‌شود.

ب) صعود لهستان به فینال در مسیر B

علاوه بر این، پس از تصمیم 28 فوریه 2022 که به طور مشترک با کمیته اجرایی یوفا اتخاذ شد، مبنی بر تعلیق همه تیم‌های روسی از حضور در مسابقات فیفا و یوفا تا اطلاع ثانوی، دفتر کمیته سازماندهی فیفا تصمیم گرفت که لهستان یک صعود دریافت کند. فینال مسیر B قرار است در 29 مارس 2022 برگزار شود و در آن آن‌ها با برنده بازی سوئد و جمهوری چک روبرو خواهند شد

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فیفا اکراین مارس 2022 پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، ولادیمیر روگوف، مقام منصوب روسیه در منطقه زاپروژیا که به‌تازگی به مسکو الحاق شده است، گفت که نیروهای مسلح اوکراین دیشب قصد داشتند تا با موشک «اتکمز» به کریمه حمله کنند.

روگوف در کانال تلگرامی خود نوشت: همزمان با تدارک اوکراین برای حمله موشکی به جمهوری کریمه، مقامات روسیه دیشب سامانه‌های پدافند هوایی را بر فراز شهرهای «ژانکوی» و «سیمفروپول» فعال کردند.

به گفته وی، ارتش اوکراین در تلاش برای حمله به غیر نظامیان در شبه‌جزیره کریمه از چندین موشک بالستیک «اتکمز» استفاده کردند.

پیش‌تر اولگ کریوچکوف، مشاور رییس شبه‌جزیره کریمه از شهروندان این منطقه خواست تا از عکسبرداری از فعال شدن پدافند هوایی یا انتشار تصاویر مرتبط در فضای مجازی خودداری کنند. همچنین دیشب ترددد روی پل کریمه نیز به حالت تعلیق درآمد.

کد خبر 6093109

دیگر خبرها

  • دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین