Web Analytics Made Easy - Statcounter



شاید نیمار سنت‌شکنی کند و در روز تولد خواهرش رافائلا سانتوس بازی کند؛ البته اگر در بازی مقابل رئال مادرید از مصدومیت نجات پیدا کند.

به گزارش خبرورزشی، ممکن است نیمار، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، سنت‌شکنی کند و در روز تولد خواهرش رافائلا سانتوس (در صورتی که روز چهارشنبه بتواند از مصدومیت فرار کند) مشغول بازی در زمین فوتبال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاریسی‌ها در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می‌روند. نیمار در پیروزی ۱-۰ بازی رفت ماه گذشته به کیلیان امباپه، پاس گل داد. اما بازی برگشت درست دو روز قبل از تولد ۱۱ مارس خواهرش می‌افتد. و اگر در مادرید از مصدومیت جلوگیری کند، به اندازه کافی آمادگی دارد تا در بازی لیگ یکشنبه مقابل بوردو بازی کند.

به طور تصادفی (!) سوپراستار برزیلی تقریباً همیشه درست قبل از اینکه خواهرش تولد خود را جشن بگیرد، مصدوم می‌شود! «طلسم» تولد از زمان بازی نیمار در بارسلونا در سال ۲۰۱۵ آغاز شد. پس از گرفتن کارت‌های زرد زیادش از بازی محروم شد و بارسا به او اجازه داد در جشن تولد شرکت کند. تاریخ سال بعد تکرار شد و نیمار با محرومیت دیگری مواجه شد و توانست در تولد خواهرش با تم دیزنی شرکت کند. در سال ۲۰۱۷، مصدومیت عضلانی او را از بازی مقابل دپورتیوو لاکرونیا که قرار بود فردای روز تولد سانتوس برگزار شود، محروم کرد. این الگوی وحشتناک به دنبال نیمار تا پی‌اس‌جی هم آمد.

نیمار آنقدر عاشق خواهرش است که تصویرش را روی بدن خود خالکوبی کرد. در مورد خواهرش گفت: «قلب من مال توست، عشق من مال توست، لبخند من مال توست، روز من، شب من، آرزوی من، بهترین همراه من.»

هنوز مشخص نیست که رافائلا سانتوس امسال برای تولدش چه برنامه‌ای در نظر دارد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد

رئال مادرید بدون بهترین گلزن خودش مقابل رئال سوسیداد قرار خواهد گرفت. 

طرفداری | لیست رئال مادرید برای جدال خارج از خانه با رئال سوسیداد، اعلام شد. در این لیست اثری از جود بلینگام، ستاره انگلیسی و بهترین گلزن رئال مادرید دیده نمی شود. با این حال رودریگو که احتمال غیبتش در این جدال وجود داشت، در لیست حضور دارد تا در صورت تایید آنچلوتی، مقابل سوسیداد به میدان برود.

لیست رئال مادرید برای جدال با رئال سوسیداد

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • دامنیک میستریو مصدوم شد؛ احتمال غیبت 9 ماهه/ اخبار WWE
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!