Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از پیروزی 5-0 تیم پپ در بازی رفت، روحیه و فرم عالی این تیم و البته شرایط نامطلوب اسپورتینگ، انتظار می رود منچسترسیتی با افزایش تعداد گل هایش در مجموع، به یک چهارم نهایی راه پیدا کند. 

منچسترسیتی میزبان اسپورتینگ لیسبون خواهد بود و به همین مناسبت نگاهی انداخته ایم به شرایط دو تیم.

اطلاعات بازی اسپورتینگ لیسبون و منچسترسیتی تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 18 اسفند 1400 (9 مارس 2022) ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیو اتحاد، منچستر تورنمنت: دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا - فصل 22-2021 داور: سردیان یووانوویچ (صربستان) بررسی وضعیت تیم های منچسترسیتی و اسپورتینگ لیسبون

اسپورتینگ لیسبون: پس از تحقیر در بازی رفت، وضعیت فاجعه بار تیم آموریم ادامه یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپورتینگ لیسبون طی 6 بازی اخیر تنها 2 پیروزی کسب کرده اکه این بدترین عملکرد آنها تحت هدایت روبن آموریم است. پرتغالی ها عملا شانسی برای جبران شکست 5-0 در اتحاد ندارند و تمام تلاششان بر این خواهد بود که یک تصویر مناسب از خودشان در آخرین بازی اروپایی فصل بر جای بگذارند. 

منچسترسیتی: پپ گواردیولا و تیمش یک برد روحیه بخش و دلچسب در دربی منچستر کسب کردند، آنها با این روحیه مناسب و با پشتوانه پیروزی 5-0 در بازی رفت مقابل اسپورتینگ لیسبون، برای صعود کار آسانی در پیش دارند. سیتیزن ها که وارد مهم ترین مقطع فصل شده اند، نگرانی های مهم تری نسبت به حریف پرتغالیشان خواهند داشت، از جمله صدای نفس کشیدن تیم کلوپ و قرعه احتمالی شان در مرحله یک چهارم نهایی که با توجه به محرومیت واکر و مصدومیت دیاز، می تواند کار را برای تیم پپ پیچیده سازد. 

ترکیب احتمالی منچسترسیتی و اسپورتینگ لیسبون

 

اخبار مربوط به بازی منچسترسیتی و اسپورتینگ لیسبون پپ گواردیولا: در بازی رفت 5-0 پیروز شدیم اما این کافی نیست؛ واکر مستحق سه جلسه محرومیت بود ادرسون: منچسترسیتی کیفیت لازم برای فتح سه گانه را دارد؛ فرناندینیو فراتر از یک کاپیتان است  غایبان تیم های منچسترسیتی و اسپورتینگ لیسبون

 

رویارویی های اخیر منچسترسیتی و اسپورتینگ لیسبون

 

نمرات بازیکنان منچسترسیتی و اسپورتینگ لیسبون از سوی هواسکورد  

 

 

پیش بینی هواسکورد 

منچسترسیتی 2-0 اسپورتینگ لیسبون 

اخبار داغ 

پیشنهاد وسوسه‌ انگیز به مهدی سیدعلی؛ دربی را سوت بزن و خداحافظی کن! دراگان اسکوچیچ ارزان‌ ترین مربی در جام جهانی 2022 فسخ قرارداد اسپانسرینگ روبرت لواندوفسکی با هواوی به دلیل ارتباط با ارتش روسیه هری کین از رکورد گلزنی تیری آنری در لیگ برتر عبور کرد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم

سال 2019 در چنین روزی و در چارچوب هفته سی و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچسترسیتی و لسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند. این دیدار تا دقیقه 70 با تساوی بدون گل دو تیم در جریان بود تا اینکه وینسنت کمپانی با شوتی دیدنی از راه دور، دروازه کاسپر اشمایکل را باز کرد.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • گوکرش درباره آینده‌اش: نمی‌توانم به هواداران اسپورتینگ لیسبون قولی بدهم
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • روبن آموریم: در اسپورتینگ لیسبون می‌مانم؛ می‌خواهیم برای کسب سومین قهرمانی تلاش کنیم
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • رسمی؛ اسپورتینگ لیسبون قهرمان لیگ پرتغال در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • (ویدئو) خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ۱ ولورهمپتون؛ پیروزی مهم با پوکر بچه غول
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • داوید سیلوا مهمان ویژه منچسترسیتی در تقابل با وولورهمپتون + عکس
  • منچسترسیتی - وولورهمپتون؛ ترکیب رسمی