Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:21:18 GMT

آتش بازی مونیخ در شب برد تلخ اینتر

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۲۶۰۷

آتش بازی مونیخ در شب برد تلخ اینتر

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ با برگزاری دو دیدار در آلمان و انگلیس همراه بود.

تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان میزبان سالزبورگ اتریش بود که این دیدار با آتش بازی لواندوفسکی مهاجم لهستانی میزبان و هم تیمی‌هایش همراه بود. بایرن توانست با نتیجه هفت بر یک میهمان خود را در هم بکوبد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه هشت بر دو به مرحله بعدی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لواندوفسکی (سه بار) به همراه سایر هم تیمی‌های خود همچون گنبری، توماس مولر (دو بار) و سانه توانستند دروازه سالزبورگ را باز کنند اما میهمان که در دیدار رفت توانسته بود باواریایی‌ها را یک - یک متوقف کند تنها یک گل از هفت گل خورده در آلیانز آره نا را جبران کرد تا خداحافظی تلخی با این رقابت‌ها داشته باشد.

بندر لیورپول نیز میزبان بازی این تیم با اینتر ایتالیا بود که دیدار رفت دو تیم با برد دو بر صفر شاگردان یورگن کلوپ در لیورپول همراه بود.

قرمز پوشان انگلیس با وجود حمایت هواداران و شانس‌های متعدد گلزنی تک گل این دیدار را در دقیقه ۶۱ از لائورتارو مارتینز دریافت کردند اما با وجود تحمل شکست به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله بعدی صعود کردند.

کد خبر 5442554 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: بایرن مونیخ تیم فوتبال لیورپول لیگ قهرمانان اروپا فوتبال روبرت لواندوفسکی اینترمیلان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم گل گهر سیرجان مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران تکواندو کشتی آزاد یحیی گل محمدی کمیته ملی المپیک هندبال والیبال تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

به گزارش قدس آنلاین، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل‌ العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا با حذف ازبک‌های سمج / تایلندِ میزبان؛ آخرین مانع فتح جام سیزدهم
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • رستگاری در ضیافت پنالتی
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال