Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-01@14:43:32 GMT

وحشت عجیب متهم با دیدن یک جرثقیل

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۲۶۹۸

وحشت عجیب متهم با دیدن یک جرثقیل



دزد سابقه‌دار که برای سرقت به جمعه‌بازار مشهد رفته اما در مواجهه‌ با مأمور پلیس او را با ضربات چاقو به شهادت رسانده بود، صبح دیروز به محل جنایت منتقل شد تا صحنه قتل را بازسازی کند. او که تا پیش از این از بازپرس پرونده خواسته بود زودتر قصاص شود و اگر اعدام نشود خودکشی می‌کند، وقتی چشمش به چرثقیلی در محوطه جمعه‌بازار افتاد، به تصور اینکه قرار است حکم قصاص او اجرا شود، به وحشت افتاده و با گریه و زاری از بازپرس جنایی مشهد خواست او را اعدام نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش همشهری، صبح دیروز، مرد 32ساله‌ای که متهم است با ضربات چاقو مأمور یگان‌ویژه مشهد را به شهادت رسانده است تحت تدابیر امنیتی به محوطه جمعه‌بازار این شهر منتقل شد تا در برابر قاضی صادق صفری، بازپرس جنایی مشهد و مأموران آگاهی صحنه جنایت را بازسازی کند. او که 3سابقه کیفری در پرونده‌اش به چشم می‌خورد، پس از حضور در محل حادثه، درحالی‌که مدعی بود پشیمان است ماجرای روز حادثه را اینطور شرح داد: ظهر جمعه(6اسفندماه) بود و برای سرقت به جمعه‌بازار رفته بودم. می‌خواستم موتور سرقت کنم و لابه‌لای موتورهای پارک شده در آنجا پرسه می‌زدم که ظاهرا یکی از مأموران شهرداری به من مشکوک شده و مأمور یگان ویژه مستقر جمعه بازار را خبر کرده بود. آن مأمور به طرف من آمد و خیلی مودبانه پرسید «اینجا چه کار می‌کنی؟». بعد از شنیدن جوابم انگار که به من مشکوک شده بود اما نمی‌خواست جلوی مردم ضایع شوم، مرا به گوشه‌ای خلوت کشاند و با همان لحن مودبانه خواست که جیب‌هایم را خالی کنم.

متهم ادامه داد: من یک سابقه‌دار بودم و از طرفی چاقویی 20سانتی همراهم بود و می‌ترسیدم که مأمور آن را ببیند. همان لحظه او دستش را روی کمرش گذاشت و من به تصور اینکه می‌خواهد دستبند دربیاورد و مرا دستگیر کند، چاقو را بیرون کشیدم و یک ضربه به ران پایش زدم. پس از آن یک ضربه هم به کتفش زدم و با پای پیاده فرار کردم. از پشت سرم، صدای ناله مأمور پلیس را شنیدم و متوجه شدم که عده‌ای در حال تعقیبم هستند. دوان دوان از بلوک‌های سیمانی بالا رفتم و خودم را به خیابان رساندم.

پسر نوجوانی روی موتورش نشسته بود که به طرفش رفتم و گفتم که در جمعه‌بازار مزاحم دختری شدم و پلیس به‌دنبالم است و با تهدید چاقو خواستم که مرا فراری دهد. او هم قبول کرد و به خانه رفتم و برای همسرم تعریف کردم که با یک نفر دعوایم شده اما تا 4روز بعد از آن خبر نداشتم که مأمور پلیس جانش را از دست داده است. 4 روز بعد پیش یکی از دوستانم بودم که او در اینستاگرام خبر شهادت مأمور پلیس را دید و به من نشان دادم. یک لحظه خودم را باختم اما سعی کردم دوستم متوجه نشود. بعد به خانه رفتم و تصمیم گرفتم فرار کنم. به همسرم گفتم که چه اتفاقی افتاده و وسایلم را جمع کردم و به یکی از روستاهای مرزی در شهرستان سرخس رفتم. در آنجا بودم که همسرم با من تماس گرفت و گفت که ظاهرا یک نفر را اشتباهی به جای من دستگیر کرده‌اند و تا حدودی خیالم راحت شده بود که عصر جمعه مأموران پلیس محاصره‌ام کردند و دستگیر شدم.

اتفاق عجیب

قاتل 32ساله صبح دیروز همه جزئیات روز حادثه و نحوه وارد کردن ضربات چاقو به شهید احسان خسته‌پای را مقابل دوربین پلیس تشریح کرد و گفت که پشیمان است و چون معتاد بوده، به‌خاطر تهیه پول مواد سرقت می‌کرده و از وقتی مأمور پلیس را به شهادت رسانده از زندگی خسته شده و نمی‌خواهد زنده بماند. او از قاضی صفری خواست که زودتر قصاصش کنند و اگر قصاص نشود خودکشی خواهد کرد که در همین هنگام یک دستگاه جرثقیل وارد محوطه جمعه‌بازار شد تا در آنجا دور بزند و برود. متهم اما وقتی چشمش به جرثقیل افتاد، به تصور اینکه قرار است اعدام شود به گریه افتاد و درحالی‌که وحشت کرده بود از قاضی جنایی خواست که به جوانی‌اش رحم کنند و او را اعدام نکنند. این در حالی بود که متخصصان پزشکی قانونی نیز پس از بررسی وضعیت روحی و روانی متهم اعلام کردند که گفته‌های او مبنی براینکه خودکشی خواهد کرد، جدی نیست.

در این شرایط و با پایان یافتن بازسازی صحنه جنایت، قاضی جنایی دستورات قضایی در این پرونده را صادر کرد و متهم به زندان منتقل شد تا پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی در دادسرا پرونده او با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری فرستاده شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ظهر یکشنبه بیست و ششم فروردین‌ ماه امسال، صدای مشاجره شدید زن و مرد جوانی در یکی از خیابان‌های محله گاندی، سکوت ظهرگاهی را در هم شکست و دقایقی بعد وقوع یک قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اولین تصاویر بدون چشم‌بند از ضارب مردم در اتوبوس + عکس

به‌دنبال اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد زنی ۳۷ساله مواجه شدند که از ناحیه شکم، گردن و کمر هدف ۲۰ ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مرد جوانی که با مقتوله در ارتباط بوده در جریان مشاجره‌های شدید لفظی، دست به این جنایت هولناک در خیابان زده است.

تحقیقات ابتدایی از شاهدان عینی حادثه حکایت از آن داشت؛ این ۲ نفر که با هم آشنا بودند، چند دقیقه‌ای به‌دلایلی نامشخص با یکدیگر مشاجره‌ شدیدی داشتند و مرد جوان به‌صورت ناگهانی با چاقویی که همراه داشته با ضربات بی‌رحمانه مرتکب قتل شده است و درحالی که گوشی مقتوله در دستانش بوده قبل از رسیدن پلیس از صحنه جرم گریخته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در محل جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم، ابتدا مخفیگاه قاتل را شناسایی و سپس با دستور قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، کارآگاهان اداره پلیس آگاهی با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی گسترده متوجه شدند پسر جوان شبانه تهران را به مقصد یکی از شهرهای شمالی کشور ترک کرده و احتمالا قصد دارد تا برای همیشه از ایران خارج شود.

تحقیقات جنایی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با روش‌های علمی و بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم مخفیگاه متهم را در یکی از روستاهای گرگان ردیابی کردند.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم بی‌درنگ راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مرد جنایتکار را با یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

متهم در جریان بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف کرد و ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: از چندی دختر جوان قصد داشت تا رابطه عاشقانه ما را به پایان برساند که به‌خاطر همین موضوع خیلی عصبانی شدم و با او در حوالی خیابان گاندی قرار ملاقات گذاشتم.

مرد جنایتکار ادامه داد: هنگامی که زن جوان را در خیابان دیدم سر همین مسئله با یکدیگر مشاجره کردیم که ناگهان من کنترل خود را از دست دادم و با چاقویی که در جیب داشتم او را باضربات متعدد به قتل رساندم و به سمت خانه یکی از آشناهایم به گرگان رفتم اما چند روز بعد توسط پلیس دستگیر شدم.

متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228872 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو