Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قنبری با اشاره به اینکه در ترکیب فیلم‌های انتخاب شده برای نوروز ژانرهای مختلف را می‌توان دید، تأکید کرد که «سگ بند» از دیگر فیلم‌ها شانس بیشتری برای فروش دارد.

محمد قنبری مدیر پردیس سینمایی مگامال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: به نظر من برای اکران نوروز 1401 ترکیب مناسبی از فیلم‌ها را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ترکیب سه فیلم کمدی حضور دارد که البته فیلم «شادروان» را نمی‌توان صرفاً اثری کمدی دانست و دو فیلم دیگر «قدغن» و «سگ‌بند» از نظر من می‌توانند فروش نسبتاً خوبی داشته باشند و «شادروان» هم به عنوان یک فیلم اجتماعی طنز شانس بالایی برای فروش دارد.

قنبری خاطرنشان کرد: به نظر من ترکیب نهایی که برای اکران نوروز امسال انتخاب شد بسیار بهتر است ترکیب قبلی است. سه فیلم «مرد بازنده»، «شادروان» و «سگ‌بند» به نظر من آثاری هستند که می‌توانند فروش خوبی داشته باشند و در کنا این آثار دو فیلم اصطلاحاً ارزشی «روز صفر» و «موقعیت  مهدی» هم فیلم‌های با کیفیتی هستند که می‌توانند نظر مثبت مخاطبان خود را جلب کنند.

وی افزود: فیلم «گل به خودی» هم این ترکیب را کامل کرده و در بین آثار نوروزی این فیلم کودک هم با توجه به حضور بازیگرانی چون ابوالفضل رجبی و رایان سرلک اگر ساختار خوبی داشته باشد می‌تواند برای کودکان انتخاب جذابی باشد.

مدیر پردیس سینمایی مگامال در پایان گفت: به نظر من در بین این آثار فیلم «سگ بند» به کارگردانی مهران احمدی شانس بیشتری برای فروش دارد چرا که امروز جامعه ما در شرایطی قرار دارد که به فیلم‌های کمدی توجه بیشتری می‌شود. فیلم سینمایی «شادروان» هم شانس بالایی برای فروش دارد و امیدوارم در نوروز امسال فروش فیلم‌ها به قدری خوب باشد که دوران سختی دو ساله شیوع کرونا را بتوانیم فراموش کنیم. از مسئولان نیز انتظار می‌رود که برای سال 1401 برنامه‌ریزی درستی داشته باشند و اجازه ندهند که وضعیت سخت روزهای گذشته تکرار شود.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر نوروز کودکان جامعه فیلم سینمایی فرهنگ و هنر نوروز برنا محمد قنبری اکران نوروزی محمد قنبری برای فروش نظر من فیلم ها سگ بند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت به هیچ وجه به موضوع ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی، درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در مجموع تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات مشخص می‌شود که در تهران ۱۶ کرسی خالی مانده است که کرسی‌های تهران اهمیت زیادی دارد، زیرا نمایندگان تهران گرفتاری‌های نمایندگان شهرستان را ندارند و می‌توانند در مسائل کلان کشور و ملی نقش آفرین باشند و وقت بیشتری برای تهیه طرح‌ها و لوایح بگذارند. آن‌ها می‌توانند در ترکیب هیات رئیسه مجلس و روسای کمیسیون‌ها تاثیر زیادی داشته باشند. این نمایندگان و سایر نمایندگان باقی مانده در دو دوم اهمیت و نقش مهمی در مجلس دارند.

وی افزود: امیدوارم همانطور که در دور اول مردم حضور داشتند، در دور دوم هم مشارکت کنند به خصوص که در این دور انتخاب راحت‌تر است و در یک حوزه، مردم از بین دو نفر باید یک نفر را انتخاب کنند. بی تفاوتی سزوار نیست. مردم می‌توانند تحقیق کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند. مردم کمک کنند افراد اصلح با پشتوانه رای بالا انتخاب شوند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که دولت نظری درباره ترکیب هیات رئیسه و ریاست مجلس دوازدهم دارد؟ گفت: نه، دولت به هیچ وجه به این مساله ورود نمی‌کند. خط مشی رئیس جمهور این بوده که در انتخابات فهرست نداشته باشد در حالیکه در دوره‌های قبل دولت‌ها اینگونه نبوده اند. دولت، انتخاب را به خود مردم واگذار کرده و مردم در انتخاب حود نشان دادند، کسانی که همراهی بیشتری با دولت دارند، پایگاه مردمی بهتری دارند.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تعامل سازنده دولت و مجلس، کار‌های اساسی انجام شود. اولویت ما اقتصاد است و به این مساله بها داده شود و لوایح یک فوریتی و دو فوریتی دولت. زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»