Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنایت‌های رژیم صهیونیستی همچنان گروه‌های مختلف از جمعیت فلسطین از جمله کودکان را هدف قرار می‌دهد.

خبرگزاری میزان – کودکان فلسطینی  طی دهه‌های اخیر از جمله قربانیان جنایت‌های رژیم صهیونیستی بوده اند.

به گزارش «میدل ایست مانیتور»، کودکان به معنای عصر بی گناهی، خلوص طبیعی و نسل آینده امیدوارکننده هستند؛ این دیدگاه رایج است؛ تعریف پذیرفته شده بین المللی کودک را به عنوان هر فرد زیر ۱۸ سال توصیف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود رژیم صهیونیستی کودکان فلسطینی را جنایتکارانی می‌داند که باید همراه با خانواده هایشان مورد تعرض، حبس یا قتل قرار بگیرند.

کودکان فلسطینی بر اثر اشغال نظامی وحشیانه رژیم صهیونیستی از کودکی محروم می‌شوند و همچنان رژیم آپارتاید آن‌ها را به قتل می‌رساند.

تصمیم برای قتل کودکان فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی یک امر جدید نیست و با به شهادت رساندن «محمد الدره»، کودک ۱۲ ساله فلسطینی در نوار غزه در ۳۰ دسامبر ۲۰۰۰ شروع نشده است؛ کودکی که در آغوش پدر خود و در مقابل چشمان تمام جهان از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

همچنین این کشتار با شهادت «محمد رزق شحاده»، نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی در جنوب بیت لحم، نیز به پایان نرسیده است.

رژیم صهیونیستی و اشغالگران سابقه طولانی در کشتار کودکان فلسطینی دارند؛ این یک سابقه کیفری است که باید به خاطر آن شرمنده باشند.

رزیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۰ تاکنون بیش از دو هزار و ۲۰۰ کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است؛ گاهی کودکان فلسطینی مجروح می‌شوند، گاهی به حال خود رها شده و تا سرحد شهادت خونریزی می‌کنند، گاهی اوقات هدف بمب و موشک قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: کودکان فلسطینی، قربانیان اصلی حملات رژیم صهیونیستی شهادت ۷۸ کودک فلسطینی در سال ۲۰۲۱

رژیم صهیونیستی تنها در سال گذشته، ۶۱ کودک را در نوار غزه و ۱۷ کودک را در کرانه باختری به شهادت رسانده است؛ این کودکان هیچ تهدیدی برای مقامات اشغالگر صهونیستی نداشتند، مگر اینکه خنده‌های معصومانه آن‌ها خشم رژیم صهیونیستی را برانگیخته و آن‌ها را نسبت به آینده با نسلی نوظهور که به هدف آزادی و پایان اشغال اعتقاد دارند، ترسانده است.

کشتن محمد شحاده جنایتی بود که گستره وحشیگری صهیونیست‌ها را آشکار کرد؛ به گفته شاهدان، نظامیان رژیم صهیونیستی از گلوله جنگی استفاده و مستقیماً به سمت این کودک شلیک کردند؛ آن‌ها او را مجروح کردند و از رسیدن آمبولانس و امدادگران جلوگیری کردند. در پایان و پیش از اعلام شهادتش، پیکر این کودک را به مکان نامعلومی منتقل کردند.

نکته قابل توجه در مورد این جنایت این است که ویدئویی وجود دارد که نشان می‌دهد افسر صهیونیست محمد شحاده را تهدید به قتل می‌کند و می‌گوید «من می‌خواهم تو را از بین ببرم.»

انتهای پیام/

برچسب ها: رژیم صهیونیستی فلسطین حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی فلسطین حقوق بشر کودکان فلسطینی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم

دانشجویان فرانسوی به جنایت و نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه اعتراض کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا به نسل کشی در غزه، حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه نیز به جنبش دانشجویی اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پیوسته اند.

به نقل از راشاتودی، پلیس فرانسه دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را متفرق کرد. با این حال دانشجویان معترض اعلام کردند به تحصن خود در دانشگاه ادامه می دهند.

دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه خواستار محکومیت این رژیم و قطع روابط با آن شدند.

گزارش ها حاکی از آن است که دراین تجمع دانشجویانی از سراسر پاریس برای اعتراض به جنگ در غزه حضور داشتند. این دانشجویان از رئیس‌جمهور فرانسه خواستند تا با فشار بر تل آویو برای آتش‌بس در غزه تلاش کند.

تجمعی اعتراضی هم در دانشگاه ساینس پو، که امانوئل ماکرون از آن فارغ التحصیل شده، برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • شهادت ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • ببینید | شهادت ۵ فلسطینی از جمله دو کودک در در رفح
  • بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی