Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیگی نژاد گفت: اهتمام دولت محترم به آزادسازی سواحل و تخریب کاخ‌ها و مقابله با اشرافی‌گری و فساد، تحسین برانگیز است.

«هادی بیگی نژاد»، نماینده مردم ملایر و عضو کمیسیون انرژی مجلس، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با اهتمام دولت در تخریب کاخ‌های مجلل و آزادسازی سواحل و حاشیه‌ رودخانه‌ها اظهار داشت: آزادسازی سواحل و حاشیه رودخانه‌ها کار بسیار درستی است، چرا که قانون در سال‌های گذشته توسط کسانی که صاحب قدرت و ثروت بوده‌اند به سخره گرفته شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی قانون یک منطقه‌ای را ملی و برای عموم می‌داند. چرا اشخاص باید آن منطقه را تصرف کنند. لذا این‌ که دولت محترم اهتمام به آزادسازی سواحل و تخریب کاخ‌ها و مقابله با اشرافی‌گری و فساد دارد تحسین برانگیز است. افرادی که چنین تصرفاتی داشته‌اند از قانون سوءاستفاده کرده‌اند.

نماینده مردم ملایر در مورد این‌که برخورد با فساد و اجرای عدالت باعث افزایش امید در دل مردم و خلع‌ ید صاحبان قدرت شده‌ است، تصریح کرد: مردم وقتی می‌بینند شخصی بر خلاف قانون و عدالت عمل می‌کند خصوصا اگر مسئول باشد، ناراحت و ناامید می‌شوند. هر مسئولی هم که با این رویه مقابله کند، خوشحال می‌شوند. در آخرین این مقابله ها باعث افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود. اما امیدوارم که ادامه‌دار باشد و با همین قدرت کار را پیش ببرند. 

این نماینده مجلس در مورد همراهی قوه قضاییه با دولت در برخورد با مفسدین خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها باید کمک کنند، مجلس هم همین‌طور باید تلاش شود تا عدالت برقرار شود. تنها قوه قضاییه نمی‌تواند در استقرار عدالت به دولت کمک کند. حالا که عزم و اراده جدی مبارزه با فساد پیش‌ آمده؛ همه باید یک صدا همراهی، کمک و پشتیبانی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آزادسازی تخریب سواحل عدالت آزادسازی سواحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است

مهدی حاجی‌وند امروز در گرگان در جلسه بررسی تبیین تشریح روند و مراحل اجرایی برگزاری مجمع شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان گفت: برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، کافیست؛ یکی از وراث که سجام دارد، به همراه گواهی فوت، شناسنامه و کارت ملی متوفی و همه وراث و همچنین گواهی انحصار وراثت، به یکی از شعب بانک‌ها و یا کارگزاری‌های منتخب مراجعه کند.

وی ادامه داد: وراث هیچگونه مبلغی از این بایت در هیچ مرحله‌ای نباید پرداخت کنند.

حاجی‌وند افزود: سهم هریک از وراث به شماره شبایی که در شبکه موجود است، واریز می‌شود.

وی اضافه کرد: فعلاً اعطای سهام عدالت به جاماندگان و افراد جدید، مطرح نیست.

سرمایه ۱۵ هزار میلیارد تومانی گلستانی‌ها در سهام عدالت

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان نیز از سرمایه ۱۵ هزار میلیارد تومانی گلستانی‌ها در سهام عدالت خبر داد.

روح الله صلبی گفت: قرار است این سرمایه برای توسعه استان هزینه شود و سود آن به سهام داران برسد.

وی افزود: یک میلیون و ۳۸۶ هزار و ۵۰۰ نفر در استان سهام دار عدالت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • لبه تیغ
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • هشدار متفاوت به روسای قوا تا کارمان به فاجعه نکشیده!