Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حامد اهتمام در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در دیدار با سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان پیشنهاد شد تا سند تحول در حوزه خانواده و بانوان توسط این دفتر تنظیم شود.

وی با بیان اینکه این دیدار به منظور هم اندیشی و هم افزایی بیشتر برگزار شده بود، افزود: نظر به اهمیت موضوع خانواده برای پویایی جامعه و با محوریت مراکز کم برخوردار و آسیب زا، سلسله جلساتی با رویکرد خانواده و به صورت مشترک برنامه‌ریزی و در آینده نزدیک اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: در سال‌های اخیر با سرمایه گذاری و تمرکز دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، ظرفیت این دفتر در حوزه خانواده و مشاوره جهش چشمگیری پیدا کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از طلاب و مبلغان به صورت تخصصی در سال‌های متمادی آموزش‌های لازم را دیده‌اند، وظیفه این دفتر بسترسازی برای این طلاب و مبلغان برای ورود به این عرصه است.

اهتمام تاکید کرد: در این دیدار مرضیه استکی، سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان با اشاره به برنامه‌ها و رویکردهای دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در خصوص توانمندیهای علمی، ضرورت همراهی و هم افزایی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان توضیحاتی را ارائه کرد.

کد خبر 5442460

منبع: مهر

کلیدواژه: توانمندسازی بانوان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه درختکاری گرد و غبار عکس استانها سفر استانی شیوع کرونا جهاد تبیین ایلام نوروز دفتر امور بانوان و خانواده استانداری دفتر تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ظهر پنج شنبه در این مراسم اظهار داشت: این مستند، روایتی از مجموعه فعالیت‌های بانو رحیمه همتی طاحونه، مسئول خواهران قرارگاه فرهنگی مسجد سیدمصطفی خمینی بوشهر است.

حجت‌الاسلام محمد قادری افزود: وی بانوی فعالی است که در بستر انقلاب اسلامی علاوه بر شئون مادری نخ تسبیحی در فعالیت‌های اجتماعی است و نقشی محوری در ترویج و تحقق ارزش‌های انقلابی ایفا می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تمجید از این کار فاخر خواستار تولید مجموعه‌های دیگری از این روایت‌ها شد و بر آمادگی صدا و سیما برای نشر چنین آثار ارزشمندی تأکید کرد

مائده پیامی، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این مراسم در سخنانی این مستند را روایتی از رحیمه همتی به عنوان سندی از الگوی سوم زنان عنوان کرد که برای اولین بار انجام می‌شود و یک کار جدید از امور بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر است.

در این مراسم با حضور حاج کاظم بنفشه، همسر بانو همتی و همچنین عوامل و سازندگان این مجموعه مستند رونمایی از این مجموعه انجام، و مجوز اولین کانون فرهنگی تبلیغی تخصصی رسانه بانوان استان به مدیر سازنده این مستند اعطا شد.

کد خبر 6088441

دیگر خبرها

  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان