Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:34:15 GMT

شهرداری شیروان با ضایعات۱۰۰ المان نوروزی ساخت

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۳۳۹۲

شهرداری شیروان با ضایعات۱۰۰ المان نوروزی ساخت

عین الله احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۰۰ المان با امکانات اولیه و ضایعات در انبارهای شهرداری به شکل های متنوع و زیبا ساخته شد که در آن از طرح و برنامه های هنرمندان و صاحب نظران شیروانی بیشترین استفاده شده و همچنان از افرادی که طرح و ایده ای دارند دعوت به همکاری می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: همکاران شهرداری با حذف برونسپاری و استفاده از ظرفیت داخلی با خلاقیت های خود نسبت به ساخت المان های نوروزی شکیل و زیبا اقدام کردند.

وی با اشاره به لزوم خودکفایی شهرداری در حوزه های مختلف با هدف کاهش هزینه ها اضافه کرد: بعد از خودکفایی در تامین گل مورد نیاز شهرداری با راه اندازی گلخانه، شاهد افتتاح و فعالیت کارگاه موقت المان سازی شهرداری هستیم که توسط پرسنل مدیریت شهری اداره می شود. 

احمدی افزود: المان های شهری نقش مهمی در انتقال مفاهیم فرهنگی و اجتماعی به شهروندان ایفا می کند همچنین می تواند در نوع نگرش شهروندان به محیط زیست و ارتباط مردم با محیط پیرامون زندگی خود اثرگذار باشد.

وی گفت: چیدمان المان‌های مناسبتی نمایانگر آداب، رسوم، سنت‌ها و نمادهای فرهنگی شهرها است که این امر می تواند سنن و آیین کهن ایرانی را که به دست فراموشی سپرده شده اند احیا کند بنابراین در این زمینه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری هر ساله از هنرمندان برای طراحی المان‌های شهری دعوت می کند.

شهردار شیروان گفت: در کنار این المان‌ها ارتقای ظاهری شهر و رنگ آمیزی جداول در حال انجام است تا شهر در آستانه نوروز رنگ جدید بگیرد. 

شهر شیروان با ۸۵ هزار نفر جمعیت دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی است و در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها خراسان شمالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان شمالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شیروان خراسان شمالی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شیروان المان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری

ساخت این میدان سال گذشته به دلیل طراحی نامناسب و شکایت شهروندان در پی سوانح فراوان، متوقف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران مرکز کردستان، بار ترافیکی بزرگترین ناحیه منفصل شهری غرب کشور یعنی "نایسر" و شهرک‌های صنعتی یک، دو و سه شهر سنندج بر روی این ناحیه قرار گرفته و در زمان عبور خودرو‌های سنگین و اتوبوس ها، به دلیل طراحی نامناسب، احتمال وقوع تصادف وجود دارد.

مدت‌ها است که مدیران عمرانی و شهرداری سنندج قول بازطراحی و تخریب میدان موجود را می‌دهند، وعده‌ای که عملی نشده است.

مردم خواهان رفع این نقطه حادثه خیز و ساخت میدانی استاندارد هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است