Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@12:23:48 GMT

روسیه از جام جهانی حذف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۳۴۰۲

روسیه از جام جهانی حذف شد

فیفا تصمیم به کنار گذاشتن کامل تیم ملی روسیه از مسیر راهیابی به جام جهانی قطر گرفت. ناطقان: فدراسیون جهانی فوتبال پس از تصمیم به تعلیق تمام مسابقات ملی و باشگاهی روسیه درباره حضور این تیم در مرحله راهیابی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تصمیم گیری کرد.




فیفا با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد کشور روسیه به دلیل شروع جنگ علیه اوکراین از هرگونه برگزاری بازی‌های ملی زیر نظر این نهاد بین المللی تا اطلاع ثانوی خارج می‌شود و به همین دلیل نمی‌تواند مقابل لهستان بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از این رو تیم ملی روسیه از رقابت‌های انتخابی جام جهانی و بازی مرحله پلی‌آف مقابل لهستان کنار رفت و قطر ٢٠٢٢ را از دست داد. به این ترتیب لهستان که اعلام کرده بود مقابل روسیه به میدان نمی‌رود به شکل مستقیم راهی دیدار نهایی پلی آف شد تا تصمیم فیفا در ادامه تنش‌های جنگی قرار بگیرد.
منبع: مهر برچسب ها: روسیه ، جام جهانی ، ناطقان ، تیم ملی ، روسیه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: روسیه جام جهانی ناطقان تیم ملی روسیه جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد

امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه طی سخنانی از آمادگی کشورش برای استفاده از کلاهک‌های هسته‌ای به عنوان بخشی از «دفاع معتبر اروپا» در برابر تهدیدات روسیه خبر داد و گفت که تمایل دارد درباره این موضوع با دیگر کشور‌های اروپایی تبادل نظر کند.

مکرون طی مصاحبه‌ای گفت که شخصاً علاقمند مطرح کردن موضوع استفاده از سلاح‌های دوربرد، هسته‌ای و سامانه‌های دفاع موشکی با آن کشور‌های اروپایی هست که سلاح‌های هسته‌ای آمریکا را در کشور‌های خود مستقر کرده‌اند.

وی افزود: فرانسه موضع خود را حفظ خواهد کرد، اما آماده است تا در دفاع از خاک اروپا بیشتر مشارکت کند. فرانسه که حدود ۳۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد، تنها قدرت هسته‌ای اتحادیه اروپا است.

رئیس‌جمهور فرانسه در هفته‌های اخیر موضع شدیدتری را علیه روسیه اتخاذ کرده است و این اولین بار نیست که استفاده از سلاح‌های هسته‌ای فرانسه را برای دفاع اتحادیه اروپا پیشنهاد می‌کند. مکرون اولین بار در سال ۲۰۲۰ به این اقدام احتمالی اشاره کرده بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تسلیحات لهستان ۱۵ اردیبهشت در نزدیکی مرز روسیه مستقر می‌شود
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • تحولات اوکراین| سکوت کاخ سفید درباره نابودی ۶ موشک دوربرد
  • شمس: سرگروهی ایران در جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه