Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:02:40 GMT

سپاهان مالک‌ترین و استقلال شوت‌زن ترین تیم‌ لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۳۴۳۰

سپاهان مالک‌ترین و استقلال شوت‌زن ترین تیم‌ لیگ برتر

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و یکمین دوره از رقابتهای لیگ برتر از ایستگاه بیست و یکم عبور کرد و تیم استقلال در پایان این هفته با ۵۱ امتیاز در صدر و تیم‌های پرسپولیس و سپاهان با ۴۵ و ۳۸ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. در انتهای جدول هم همچنان دو تیم نفت مسجد سلیمان و پدیده با ۱۳ و ۹ امتیاز حضور دارند و نزدیک ترین تیم به این دو فجر سپاسی با ۱۵ امتیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان در حالی با ۵۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارند که نه تنها به عنوان تنها تیم بدون شکست این مسابقات به کارشان ادامه می‌دهند، بلکه در تمام آیتم‌ها بهترین عملکرد را دارند. شاگردان مجیدی امروز بیشترین تعداد برد، کمترین تعداد باخت و بهترین خطوط حمله (به صورت مشترک) و دفاع را به خود اختصاص داده‌اند؛ تا از آنها به عنوان بهترین تیم فصل بیست و یکم یاد شود.

شاگردان مجیدی در ۲۱ بازی انجام داده در لیگ برتر با ۱۵۵ ضربه به سمت دروازه حریف، شوت‌زن‌ترین تیم لیگ هستند که از این تعداد شوت ۶۰ ضربه آنها در چارچوب بوده و حاصل این ضربات ۳۱ گل زده است.

پرسپولیس با ۱۴۶ ضربه به سمت دروازه حریفان و ۵۵ شوت در چارچوب دومین تیم شوت زن لیگ برتر است و سپاهان با ۱۳۲ ضربه به سمت چارچوب در جایگاه سوم قرار می‌گیرد و این در حالی است در تعداد شوت به سمت چارچوب این گل گهر است که ۴۱ شوت در چارچوب بعد از استقلال و پرسپولیس در جایگاه سوم قرار می‌گیرد. فجر سپاسی با ۴۳ شوت ضعیف‌ترین عملکرد را از این نظر در بین تیم‌های لیگ برتری دارد و نفت مسجد سلیمان با ۵۷ شوت بالاتر از فجر سپاسی است.

سپاهان که با ۳۸ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و با کمی ارفاق می‌توان این تیم را هم جزو تیم‌هایی دانست که در کورس قهرمانی حضور دارند، با متوسط ۵۴ درصد مالکیت در هر بازی مالک ترین تیم در این ۲۱ بازی گذشته است. پس از سپاهان هم نساجی و پرسپولیس با ۵۳ و ۵۲ درصد دیگر تیم‌هایی هستند که در بحث مالکیت عملکرد بهتری نسبت به دیگران دارند.

استقلال صدرنشین این مسابقات با متوسط ۵۰/۲ درصد مالکیت پنجمین تیم برتر مسابقات از نظر مالکیت است و به جز سپاهان، نساجی و پرسپولیس، پیکان هم از این بابت بالاتر از استقلال حضور دارد. تراکتور تبریز با ۴۳/۵ درصد مالکیت کمترین میزان مالکیت را در بین تیم‌های لیگ برتری دارد.

کد خبر 5441744 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم گل گهر سیرجان مهدی طارمی تکواندو تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد یحیی گل محمدی کمیته ملی المپیک هندبال والیبال تنیس روی میز سوم قرار لیگ برتر ترین تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم

دیدار تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با برتری منچسترسیتی به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۹ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد منچسترسیتی به‌پایان رسید.

یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۲ و ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ گل‌های منچسترسیتی را رقم زدند.

خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست کد خبر 748919

دیگر خبرها

  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!