Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@05:09:45 GMT

افزایش 70 درصدی نرخ کرایه تاکسی ها در شهر قزوین

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۳۷۳۹

افزایش 70 درصدی نرخ کرایه تاکسی ها در شهر قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جلسه شورای اسلامی شهر قزوین در حالی شب گذشته برگزار شد که با تاخیری یک ساعته جهت برگزاری علنی همراه بود.

از آن جایی که طبق اطلاع رسانی بنا بود جلسه شورا از ساعت 16:45 به صورت علنی برگزار شود اما این موضوع به گونه ای دیگر رقم خورد و ساعت 17:56 درب شورا به روی خبرنگاران باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، لایحه ای تحت عنوان افزایش نرخ کرایه تاکسی ها در صحن مطرح شد که بر اساس آن درخواست شده بود تا نرخ کرایه تاکسی ها در شهر قزوین، 70 درصد افزایش پیدا کند.

در ادامه افزایش 70 درصدی کرایه تاکسی ها با نظر اکثریت آرا به تصویب رسید و بنا شد تا از سال جدید این رقم لحاظ شود.

به گزارش فارس، اگرچه در بازه‌های مختلف زمانی، مسئولان بر ضرورت استفاده از حمل و نقل عمومی تاکید می کنند اما به نظر می رسد اراده جدی در جهت تسهیل استفاده مردم از حمل و نقل عمومی وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری قزوین شورای شهر قزوین تاکسی کرایه تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد ژاپن دست پُر آمد

آمارها نشان داد که تولید کارخانه ژاپن در مارس ۳.۸ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت و این در مقابل میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۳.۵ درصدی بود.

به گزارش ایسنا، تولیدکنندگانی که وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن مورد بررسی قرار داد، انتظار دارند که تولید فصلی تعدیل شده در آوریل ۴.۱ درصد افزایش یابد و در ماه می ۴.۴ درصد افزایش یابد.

داده‌های جداگانه نشان می‌دهد که فروش خرده فروشی ژاپن در ماه مارس نسبت به سال قبل ۱.۲ درصد افزایش یافته است و این نتیجه پایین‌تر از میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۲.۲ درصدی بود اما بیست و پنجمین ماه متوالی رشد را نشان داد.

طبق گزارش رویترز، داده‌ها نشان می‌دهد که خرده فروشی در ماه مارس ۱.۲ درصد در مقایسه با ماه قبل، کاهش یافته است که پس از افزایش ۱.۷ درصدی در فوریه است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست