Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان استان خوزستان از دستگیری ۲ نفر از متهمان پرونده نهرخواری در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهبهان به نقل از دادگستری استان خوزستان، علیرضا قاسمی‌نژاد اظهار کرد: با توجه به اخبار واصله در خصوص زمین‌خواری گسترده به میزان 26 هزار متر در یکی از انهار شهرستان، تحقیقات اولیه در این خصوص آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان ادامه داد: با عنایت به استعلامات انجام شده مشخص شد که میزان اراضی تصرفی که با جابه‌جایی پلاک‌های مختلف ثبتی صورت گرفته، بیش از متراژ مذکور و بسیار گسترده‌تر است. پیرو این موضوع، دستورات قضایی لازم برای شناسایی و دستگیری متهمان صادر شد که در همین خصوص دو نفر از کارمندان یکی از ادارات این شهرستان دستگیر شدند.

زمین خواری بزرگ به ارزش 500 میلیارد ریال در فریدونشهر کشف شدزمین خواری 100میلیاردی در چالوس خلع ید شدزمین خواری 6 هکتاری در اراک کشف شد

وی گفت: این نهر یک مسیر سیلابی است که از داخل شهر می‌گذرد و پس از پر شدن با نخاله‌های ساختمانی و جابجایی پلاک ثبتی، به تعدادی از مردم فروخته شد و خریداران نیز اقدام به ساخت و ساز در آن کرده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان گفت: تحقیقات در این پرونده ادامه دارد و به این موضوع با قاطعیت رسیدگی می‌شود.

قاسمی‌نژاد افزود: یک فقره پرونده دیگر نیز مربوط به زمین‌خواری در دو پلاک ثبتی این شهرستان، پس از انجام تحقیقات گسترده و با قرار عدم صلاحیت به دادسرای مرکز استان ارجاع شد که در آن مرجع در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زمین خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!

محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس که از فوتبال و فضای آن دور است، با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعتراض خود به برخی مسائل را نشان داد. محمد انصاری نوشت:‌ای کاش برای نبرد با گرانی و فقر و رانت‌خواری و زمین‌خواری و اختلاس و مشکلات معیشتی و ناکارآمدی مسئولین و دزدی از بیت المال هم لباس رزم به تن می‌کردید.


منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران