Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، همراهان یک بیمار سانحه رانندگی که متأسفانه شرایط متعادلی نداشتند، در حین انجام اقدامات مراقبتی از بیمار بستری در اورژانس این مرکز، در ابتدا اقدام به فحاشی و وارد کردن ضربه به سر پرستار این بخش می‌کنند و پس از وارد شدن پرسنل حفاظت فیزیکی برای کنترل شرایط، این افراد شرور، اقدام به ضرب و شتم و وارد کردن ضربات چاقو به مأموران حفاظت فیزیکی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این حادثه سه مأمور حفاظت فیزیکی که به شدت آسیب دیده بودند تحت عمل جراحی از ناحیه دست و پا قرار می‌گیرند و در حال حاضر در بیمارستان طالقانی بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

پرستار آسیب دیده از این حادثه نیز برای بررسی به پزشک قانونی برای دریافت طول مدت درمان و بررسی میزان آسیب‌دیدگی ارجاع شده است.

محمد پهلوان، سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نمایندگی از رئیس دانشگاه با حضور در بیمارستان طالقانی ضمن عیادت از این سه مأمور حفاظت فیزیکی در جریان روند درمان و پیگیری این حادثه قرار گرفت.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن ابراز تأسف از بروز این حادثه اظهار کرد: در کمتر از یک هفته دو حادثه مشابه برای پرسنل حفاظت فیزیکی بیمارستان‌های قائم (عج) و طالقانی رخ داد که موجب وارد شدن آسیب جدی به مأموران در حین خدمت شد.

وی با بیان اینکه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد دستور جدی برای پیگیری این مسئله توسط مسئولان حراست دانشگاه و نیروی انتظامی را صادر کرده است، افزود: حفاظت از جان و سلامت مدافعان سلامت از مهمترین اولویت‌های دانشگاه محسوب می‌شود و در این زمینه هیچ‌گونه چشم‌پوشی از متخلفانی که به سلامت پرسنل آسیب وارد می‌کنند، نمی‌شود.

کد خبر 5442343

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد پرستار ضرب و شتم بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه درختکاری گرد و غبار عکس استانها شیوع کرونا سفر استانی جهاد تبیین ایلام نوروز حفاظت فیزیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد

به گزارش «نماینده»، در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس گزارش کمیسیون اجتماعی درباره جزییات لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار در دستور کار قرار گرفت.

در جریان بررسی ماده ۱ این لایحه، تعدادی از نمایندگان مجلس پیشنهاداتی را مطرح کردند که به تصویب نرسید. ادامه بررسی این ماده و جزییات لایحه به جلسات بعدی مجلس موکول شد.

ماده ۱ گزارش کمیسیون اجتماعی در لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سورفتار به شرح زیر است:

«ماده ۱- تمامی زنانی که در قلمروی سرزمینی جمهوری اسلامی ایران حضور یا سکونت داشته باشند، در برابر هرگونه آسیب ناشی از سوء رفتار فرد دیگری که به بدن، روان، حیثیت، حقوق و آزادی‌های قانونی آنان وارد گردد، از تدابیر پیشگیرانه، حمایتی و کیفری این قانون برخوردار می‌شوند.

تبصره ۱- تمامی اقدامات پیشگیرانه و حمایتی موضوع این قانون باید مطابق اصل ۱۰ قانون اساسی با محوریت خانواده، پاسداری از قداست آن و استواری روابط خانوادگی بر پایه حقوق و اخلاق اسلامی و مطابق اصل ۲۱ قانون اساسی، با رعایت موازین اسلامی و با ابتناء بر سیاست‌های کلی نظام در حوزه خانواده و به منظور ایجاد زمینه‌های مساعد برای رشد شخصیت زن و احیای حقوق مادی و معنوی او و حمایت از نقش مادری او صورت گیرد.

تبصره ۲- منظور از سوءرفتار، هرگونه فعل و ترک فعل مجرمانه‌ در این قانون یا قوانین لازم‌الاجرا در جمهوری اسلامی است که موجب آسیب‌های مذکور در این ماده شود.»

دیگر خبرها

  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است