Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آرش آوان اظهار کرد: طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان، برای تنظیم بازار میوه شب عید سهمیه ۶۰۰ تن سیب و هزار و ۲۰۰ تن پرتقال لحاظ شده بود که تمامی این حجم خریداری و به استان حمل شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: خرید میوه تنظیم بازار برای شب عید امسال به صورت عمده در کشور خریداری شده است و تمامی مسائل مربوط به خرید و واریز وجوه به صورت مرکزی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طبق تصمیم کارگروه مرکزی سازمان تعاون روستایی، برنامه‌ریزی در خصوص زمان‌بندی توزیع و قیمت عرضه میوه تعیین و به استان ابلاغ خواهد شد که احتمالاً طی این هفته انجام شود.

کد خبر 5442062

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد تعاون روستایی خراسان رضوی ستاد تنظیم بازار توزیع میوه شب عید بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه درختکاری گرد و غبار عکس استانها شیوع کرونا سفر استانی جهاد تبیین ایلام نوروز تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران

حسن اسماعیلی مدیر غله و خدمات بازرگانی شهرستان دهلران اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روزی انجام می‌دهند.

وی تشریح کرد: ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام کار نظارت بر روند خرید را به صورت حضوری انجام می‌دهند.

اسماعیلی تصریح کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • این میوه را حتما قبل از خواب بخورید
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی