Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای خدرویسی در مراسم افتتاح نمایشگاه تولیدات خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد استان در تبریز گفت: در بودجه ۱۴۰۰ رقم ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در قالب تبصره ۱۴ برای اشتغال مددجویان کمیته امداد اختصاص یافته بود که این رقم برای سال آینده با افزایش ۲ برابری به ۲۰۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

 بر اساس برنامه ششم توسعه کشور، کمیته امداد موظف شده است ۳۵۰ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف و محرومان ایجاد کند که تاکنون بیش از ۹۰۰ هزار شغل ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امسال ۷۱ هزار سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی مورد نیاز آغاز زندگی مشترک به نوعروسان تحت حمایت این نهاد در کشور اهدا شده است.

این جهیزیه‌ها شامل یخچال، جاروبرقی، لباسشویی، لوازم آشپزخانه، پنکه و فرش بود که در اختیار خانواده‌های مددجوی کمیته امداد امام خمینی قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغال مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند