Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@14:44:59 GMT

هرمزگان دو رتبه برتر کشوری کسب کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۳۹۶۶

هرمزگان دو رتبه برتر کشوری کسب کرد

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در مراسم ملی تجلیل از خانه های بهداشت کارگری برتر، کارفرمایان سلامت محور و شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه شدگان، استان هرمزگان دو‌ رتبه برتر کشوری کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، معین وزیری افزود: در این مراسم که به صورت وبینار با حضور مقام عالی وزارت برگزار شد، استان هرمزگان در دو رشته خانه های بهداشت سلامت محور و شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه شدگان حائز رتبه برتر کشوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در این مراسم که همزمان در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با حضور مجتبی معین وزیری مدیرکل و مدیران و کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی برگزار شد از مسئولین خانه بهداشت شرکت انرژی بر پارسیان و اعضای شورای هماهنگی خدمات به بیمه شدگان تجلیل و با اهدا لوح سپاس و تندیس تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا هرمزگان سلامت اداره کل تعاون کار و رفاه هرمزگان انرژی اعضای شورای اداره کل تعاون کار و رفاه اعضای شورای انرژی سلامت هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ بر اساس تماس‌های تلفنی بیمه شدگان با سامانه ۱۶۶۶ و پیگیری امور بیمه‌ای مشخص شده است که برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوءاستفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند.

این در حالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند؛ لذا، این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.

از سوی دیگر تاکید شده است که شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه ۱۶۶۶ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6094889 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • تماس تلفنی برای بیمه شدن کلاهبرداری است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است