Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@14:01:37 GMT

کلوپ: هنر فوتبال به این است که در زمان درست ببازی

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۴۰۰۲

کلوپ: هنر فوتبال به این است که در زمان درست ببازی

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در دور برگشت هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول در خانه مقابل اینترمیلان شکست خورد ولی با وجود برد 2 بر صفر در سن‌سیرو به مرحله بعدی صعود کرد.

کلوپ در خصوص این شکست و صعود گفت: پیت کراویتس (دستیار کلوپ) همیشه به من می‌گوید که هنر فوتبال این است که در مسابقات درست ببازی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هنوز از این جمله متنفرم ولی اگر ما باید برای پیشرفت در جدالی شکست می‌خوردیم، این بازی امشب بود. ما باختیم ولی توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم و از طرفی دیگر به خودمان بیاییم.

وی ادامه داد: من خیلی خوشحالم که توانستیم به مرحله بعدی برسیم. به نظرم با توجه به نمایشمان در بازی رفت و برگشت، لیورپول مستحق صعود بود.

سرمربی لیورپول اظهار داشت: اینترمیلان واقعا تیم خوبی است. آنها مثل لیدزیونایتد بیلسا بودند، تیمی قوی ولی با کیفیت بالاتر. بازی با آنها بسیار سخت بود.

کلوپ اظهار داشت: من نمی دانم چرا انقدر در خصوص اخراج سانچز صحبت می‌کنند. خیلی واضح بود. سانچز در هوا بود، پایش به توپ خورد ولی در انتها نتوانست مانع برخورد پایش به فابینیو شود. به نظرم کارت زرد او بسیار واضح بود ولی اتفاقا خوش شانس بود که در نیمه اول پس از خطا روی تیاگو کارت قرمز نگرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کلوپ یورگن کلوپ لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود

به گزارش "ورزش سه"، روز عجیبی برای لیورپول بود. نه به دلیل تساوی مقابل وستهم، آنها هفته‌هاست که نمایش‌های ضعیفی ارائه می‌دهند و این موضوع عجیبی نیست.

عجیب‌ترین اتفاق بازی در لب خط رخ داد. محمد صلاح که منتظر تعویض و ورود به بازی بود، با یورگن کلوپ وارد درگیری شد، این بحث به حدی جدی شد که داروین نونیز مجبور به مداخله و پایان دادن به آن شد.

پس از پایان بازی و تساوی ۲-۲، کلوپ در نشست خبری ادعا کرد همه چیز تمام شده و آنها در رختکن مشکلات را برطرف کرده‌اند اما صلاح گفت که اگر در مورد این اتفاق صحبت کند، «آتش به پا خواهد شد.»

کرگر، کاپیتان سابق لیورپول و کارشناس فعلی شبکه اسکای، در مورد درگیری امروز گفت: «تنها دلیلی که یک مربی می‌تواند در این موقعیت از بازیکنش عصبانی باشد، این است که او زمان زیادی را صرف آماده شدن برای ورود به بازی کرده باشد.»

علیرغم ادعای کرگر، مهاجم لیورپول لباس‌هایش را کامل پوشیده بود و کاملا آماده ورود به بازی بود. در صحنه‌هایی که پیش از وقوع درگیری منتشر شده، کلوپ و صلاح با بی‌میلی با یکدیگر دست می‌دهند. هنوز دلیل کامل و باجزئیاتی برای این درگیری اعلام نشده است و مشخص نیست دو طرف به چه علت با یکدیگر وارد درگیری شدند.

دیگر خبرها

  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • لیورپول با آرنه اسلوت قمار می‌کند؛ آن‌ها به برنده‌ای مثل توماس توخل نیاز دارند
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی