Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@23:14:30 GMT

حمایت بانک ملی ازصنعت داروسازی

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۴۰۳۲

حمایت بانک ملی ازصنعت داروسازی

خط تولید آمپول های تزریقی شرکت داروسازی اسوه با حمایت بانک ملی ایران و حضور مدیران ارشد صنعت دارویی کشور افتتاح شد. ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مهدی بخشایش مدیرعامل شرکت داروسازی اسوه در این مراسم با تقدیر از حمایت های بانک ملی ایران در جهت ارتقای کیفیت تولیدات این شرکت گفت: با افتتاح خط تولید آمپول‌های تزریقی در این شرکت، برای حدود ۵۰ نفر اشتغالزایی و یک میلیون یورو صرفه جویی ارزی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و پیگیری های رییس جمهور بر حمایت از شرکت های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت آنها، امسال توانستیم به تولید واکسن کویید 19 برسیم و در فروردین ماه سال 1401 نیز خط تولید واکسن کرونای «اسوید 19» افتتاح می شود.
محمد عبدی زاده رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی نیز با تاکید بر اینکه اسوه باید مجددا اسوه ی داروسازی کشور باشد، گفت: صنعت داروسازی کشور با اقتصاد و دارایی فعلی، امکان بازسازی و نوسازی ندارد و برای تحقق این امر نیازمند حمایت دولت، مجلس و نظام بانکی است.
مهدی حنطه سرپرست هلدینگ شفا دارو نیز با تاکید بر اینکه استراتژی کلان بانک ملی ایران خروج از بنگاه داری است، گفت: اکنون صنعت دارو با چالش نرخ ارز و نقدینگی مواجه است و بانک ها باید حمایتگر این بخش باشند.
برچسب ها: داروسازی ، ناطقان ، حمایت ، اسوه ، مدیران ، ارشد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: داروسازی ناطقان حمایت اسوه مدیران ارشد بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان

این همایش از سری برنامه‌های سومین جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است.

مبانی و مفاهیم بنیادی، منابع حکمرانی متعالی و موضوعات اقتصاد، سیاست، مسئله زن، فرهنگ و رسانه، حقوق دادرسی، تحکیم خانواده، علم و فناوری در حکمرانی متعالی، از جمله محور‌های این همایش علمی یک روزه است.

۱۵۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که امروز ۱۱ مقاله به صورت سخنرانی و پوستر ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • حذف موازی کاری از صنعت داروسازی/ تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • حذف موازی کاری از مسیر صنعت داروسازی/تسهیل در صدور پروانه و تولید
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند