Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@17:53:57 GMT

چرا انتخاب بهترین تابلو فرمان آسانسور اهمیت دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۵۴۰۴۷

با گذشت زمان و افزایش نیاز به مسکن، رشد جمعیت و کاهش فضای کافی برای ساخت بشر به خانه، ساختمان های چند طبقه و به مرور مرتفع و برج ها ایجاد گردید. به همین دلیل ترددهای عمودی در این ساختمان ها افزایش یافته تا جایی که نیاز به یک وسیله برای حمل و نقل عمودی به وجود آمد و وسیله ای به نام آسانسور برای پاسخ به این نیاز ایجاد گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وسیله ای که بتواند کاربر و یا وسایل مورد نیاز را با حفظ رعایت ایمنی جا بجا کند. حال با مرور زمان و افزایش نیاز بشر به آسانسور و خواسته های متعدد از این دستگاه، نقش چشمگیر آن در صنعت ساخت و ساز چشمگیر شده است. در حین حفظ ایمنی کاربران آسانسور بسیار مهم بوده و به همین جهت استفاده از قطعات با ایمنی و کیفیت بالا مهم می باشد.

یکی از اجزا مهم در عملکرد آسانسور تابلو فرمان آن می باشد که کنترل و مدیریت آسانسور را بر عهده دارد و به همین خاطر انتخاب یک تابلو فرمان مناسب بسیار مهم می باشد.

روش های انتخاب:

برای انتخاب یک تابلو فرمان آسانسور مطلوب ضروری است که علاوه بر استفاده از بهترین قطعات و برند ها، محصول انتخابی مناسب با پروژه شما باشد. بدین معنی که تابلو فرمان مورد نظر بایستی با موتور، تعداد توقف، کورس حرکتی، نوع درب، نوع شستی ها، نوع کاربری ساختما،جریان و کیلووات موتور و ... همخوانی داشته باشد طبیعتا بهره مندی از تجربیات شخص متخصص در انتخاب یک تابلو فرمان مطلوب ضروری می باشد. افراد متخصص بابت انتخاب تابلو مناسب به دو دسته تقسیم می شوند:1- شرکت های آسانسوری که دارای گواهی طراحی مونتاژ هستند و می تواند یک راه امن برای انتخاب تابلوی مناسب باشد 2-مشاوره از کارشناسان فروش شرکت تابلو ساز که میتواند شما را در انتخاب بهترین محصول یاری نماید.

معرفی چند محصول:

حال که با نحوه انتخاب تابلو فرمان آشنا شدید قصد داریم شما را با چند محصول جدید آریان آسانسور معرفی کنیم:

تابلو فرمان ADVANCE Non Stop

تابلو فرمان ADVANCE Non Stopمناسب مکان هایی می باشد که قطعی برق مکرر دارد. با تابلو فرمانADVANCE Non Stop دیگر هنگام قطع برق، آسانسور شما از کار نمی افتد و به حرکت عادی خود ادامه می‌دهد به طوری که کاربران آن به هیچ وجه متوجه قطعی برق نخواهند شد. قبل تر از این آسانسورها پس از هنگام قطع برق با وارد شدن سیستم نجات اضطراری مسافر را به نزدیک ترین طبقه رسانده و سپس از دسترس خارج می شد

اما حالا تنها با بهره گیری از یک یو پی اس پس از قطعی برق، آسانسور شما پس از یک توقف کوتاه مجددا وارد مدار شده و تا حداقل صد استارت دیگر به کار خود ادامه می دهد. لازم به ذکر است که این تابلو فرمان به صورت تک فاز نیز راه اندازی می گردد.

تابلو فرمان فول سریال

محصول دیگری از شرکت آریان آسانسور محصول فول سریال می باشد. تابلو فرمان Full Serial با بهره گیری از تکنولوژی Can-BUS سیمکشی بین پنل های آسانسور را کاهش می‌دهد بدین صورت که با یک کابل 4 رشته از تابلو فرمان به شستی اخرین طبقه و با ارتباط جانگشن به طبقه پایین و به همین ترتیب سوکت به سوکت تاپایین ترین توقف نصب و راه اندازی می شود همچنین شستی داخل کابین نیز با استفاده از یک دسته رشته سیم آماده سوکت خورده بین کارکدک و شستی ها ارتباط برقرار میکند، استفاده از این تکنولوژی باعث سهولت سیم کشی، راه اندازی آسان، عیب یابی راحت و سریع و کاهش خرابی در آسانسور می گردد.

تابلو فرمان اشتارک

پکیج الکتریکال اشتارک به عنوان جدیدترین پکیج الکتریکال آسانسور کشور با بهره گیری از برد قدرتمند اشمرسال و درایو زیلابگ آلمان جایگزین مناسبی برای پکیج های خارجی می باشد. این تابلو فرمان می تواند تا 160 توقف را پشتیبانی نماید و سرعتی تا 16 متر بر ثانیه را ارائه دهد. حداکثر توانی که این تابلو فرمان پشتیبانی می‌کند 90 کیلو وات است، استفاده از قطعات برند تماما آلمانی و اروپایی این محصول، پشتیبانی 24 ساعته و گارانتی 24 ماهه این محصول خیال مصرف کنندگان از این محصول را بیش از پیش آسوده نموده است.

تابلوفرمان SBT

تابلو فرمان اس بی تی نیز محصول ارزان قیمت اما با کیفیت برای پروژه های کوچک به شمار می‌رود و در دسته محصولات اقتصادی آریان آسانسور قرار دارد. این محصول با درایو SBT محصول ساخت ایران است و برد اصلی تابلو فرمان اس بی تی، برد ECO Main S1 دارای ویژگی های متعدد و کاربردی می‌باشد. در این کنترلر عملکرد کنترل فاز، مدارات تغذیه ترمز و فن توسط برد اصلی انجام می‌گیرد.

سیستم کنترل از راه دور آسانسور Arian IoT

یکی از مباحث روز تکنولوژی دنیا بحث ارتباط وسایل با اینترنت و یا همان اینترنت اشیاء می باشد. همان طور که میدانید یک آسانسور یک از مهمترین قسمت های ساختمان آسانسور می باشد که از کار افتادن آن سبب بروز مشکلات و سختی های زیادی برای ساکنین آن خواهد شد. دسترسی شرکت آسانسوری و تابلو ساز و مالکین و مدیر ساختمان به آسانسور از طریق اینترنت می تواند در زمان های بروز خرابی بسیار به رفع اشکال و راه اندازی مجدد آسانسور کمک شایانی کند، همچنین این ویژگی این امکان را به مدیران ساختمان ها و یا ادارات می دهد وضعیت لحظه ای آسانسور را مشاهده و بررسی نموده و گرازشات روزانه، هفتگی یا ماهانه از آسانسور خود دریافت و بررسی نمایند
با سیستم IoT آریان آسانسور شرکت تعمیر نگهداری و واحد پشتیبانی آریان می‌توانند به تابلو فرمان‌های نصب شده خود دسترسی یابد و با امکانات بسیاری که این سیستم به شما می‌دهد مشکلات و خرابی‌های احتمالی را حتی بدون مراجه به پروژه بر طرف کند.

شرکت آریان آسانسور به عنوان اولین شرکت تولید کننده تابلو فرمان میکروپروسسوری آسانسور در ایران توانسته است سهم عمده ای از بازار داخل را داشته باشد و با تکیه بر دانش مهندسین خود پارا فراتر گذاشته و صادر کننده تابلو فرمان نیز محسوب می شود. این شرکت هموراه دارای نوآوری های منحصر بفرد بود که به نیازهای مشتریان پاسخ داده است و با شبکه گسترده خدمات توانسته اطمینان خاطر را برای مشتریان خود به ارمغان بیآورد.

این شرکت با دریافت گواهینامه های ملی و استانی حقوق مصرف کننده جز شرکت های خوش نام در راستای مشتری مداری می باشد. وجود اولین و مرتفع ترین برج تست آسانسور خاور میانه در شرکت آریان آسانسور فرصت مناسبی برای تست، تصدیق و صحه گذاری محصولات آریان بوده. بهره مندی از خط تولید تمام مکانیزه SMD باعث می شود خطا در فرآیند تولید به کم ترین حد ممکن رسیده و سرعت و کیفیت قطعات تولیدی دو چندان گردد. شرکت آریان آسانسور به عنوان یک شرکت های تک همواره پیشرو بوده و با نگاه های بلند مدت امیدوار است بتواند همچون گذشته سهمی در سربلندی ایران زمین داشته باشد.

منبع: الف

کلیدواژه: تابلو فرمان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۵۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای عمر طولانی‌تر از پله‌ها بروید

ایتنا - می‌خواهید بیشتر زندگی کنید؟ بررسی جدیدی نشان می‌دهد که باید پله را جایگزین آسانسور کنید.
محققان دریافتند افرادی که به طور منظم از پله‌ها بالا می‌روند، در مقایسه با افرادی که همیشه از آسانسور استفاده می‌کنند، 24 درصد کمتر در معرض خطر مرگ به هر دلیلی و 39 درصد کاهش خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی هستند.

به گزارش ایتنا، نتایج نشان می‌دهد که بالا رفتن از پله با کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی یا حمله قلبی، نارسایی قلبی یا سکته همراه است.

دکتر سوفی پادوک، محقق دانشگاه آنگلیا شرقی و بنیانگذار بیمارستان دانشگاه نورفولک، بریتانیا، می‌گوید: «اگر می‌خواهید از پله‌ها یا آسانسور استفاده کنید، به سراغ پله‌ها بروید زیرا به قلب شما کمک می‌کند. بالا رفتن از پله نوعی از فعالیت بدنی است. حتی فعالیت‌های بدنی کوتاه مدت تأثیرات مفیدی بر سلامتی دارد، و دوره‌های کوتاه بالا رفتن از پله‌ها باید یک هدف دست یافتنی برای گنجاندن در برنامه‌های روزمره باشد.»

برای این مطالعه، محققان داده‌های 9 تحقیق شامل بیش از 480000 نفر را گردآوری کردند. مطالعات بدون در نظر گرفتن میزان سرعت و یا تعدادپله‌هایی که افراد صعود کرده‌اند جمع‌بندی شده است.

پادوک در بیانیه خبری گفت: «بر اساس این نتایج، ما مردم را تشویق می‌کنیم که پله‌نوردی را در زندگی روزمره خود بگنجانند. مطالعات ما نشان داد که هر چه از پله‌ها بیشتر بالا بروید، مزایای بیشتری برای‌ سلامتی شما دارد. بنابراین، چه در محل کار، چه در خانه یا هر جای دیگر، از پله‌ها استفاده کنید.»

محققان این یافته‌ها را روز جمعه در ESC Preventive Cardiology ، کنگره علمی انجمن قلب و عروق اروپا ارائه کردند. یافته‌های ارائه شده در جلسات پزشکی باید مقدماتی در نظر گرفته شود تا زمانی که در یک مجله معتبر منتشر شود.
 

دیگر خبرها

  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • برای عمر طولانی‌تر از پله‌ها بروید
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • نحوه انتخاب چوب ترموود